شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی: اين برخوردها با استيلی درست نيست، از حق خودم به خاطر فوتبال ملی گذشتم، مهر

سرمربی تيم استقلال با انتقاد از بی‌حرمتی که تماشاگران پرسپوليس به استيلی کردند گفت: بهتر است سازمان ليگ به جای تذکر به خاطيان با آنها برخورد کنند تا ديگر شاهد اين بی‌عدالتی عليه فوتبال‌مان نباشيم.


به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومی پس از پايان شهرآورد ۷۳ در نشست خبری اين ديدار ضمن بيان مطلب فوق افزود: بازيکنان ما در اين ديدار عملکرد خوبی داشتند، گرچه در طول ۹۰ دقيقه به خاطر سختکوشی و دوندگی بازيکنان حريف نتوانستيم به گل برسيم اما در وقت اضافه تغييرات و جابجايی‌هايی که داشتيم باعث برتری ما شد.

وی آشفتگی خط دفاع پرسپوليس را عامل به ثمر رسيدن گل‌های تيم استقلال دانست و افزود: آنها می‌خواستند در نيمه اول پرس کنند و اين مسئله باعث شد ما با ارسال توپ‌های عمقی موقعيت‌های زيادی را ايجاد کنيم. گرچه در نيمه اول عملکرد خوبی داشتيم اما در نيمه دوم نتوانستيم بازی خوبی را ارايه دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی استقلال در مورد شعارهای هواداران پرسپوليس عليه استيلی تاکيد کرد: استيلی بازيکن بزرگی بوده و گلی که به آمريکا زد هيچوقت فراموش نمی‌شود. من واقعا متاسفم که در اين شرايط به همکارم فحاشی می‌شود. نبايد به خاطر اين نتايج به استيلی توهين شود.

وی با بيان اينکه تيمش را برای بازی نيمه نهايی آماده می‌کند در پاسخ به اين سئوال که "آيا باز هم استقلال را مراحل بالاتر بازی را در وقت اضافه خواهد برد؟"، تصريح کرد: در جام حذفی استرس و فشار روی تيم‌ها زياد است ولی ما روی بازيکنان از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنيم تا آنها در بازی‌های بعدی با استرس کمتری به ميدان بروند.

وی با ابراز تاسف از قرعه کشی ليگ قهرمانان آسيا تاکيد کرد: نمی دانم در آن قرعه کشی نماينده داشتيم يا نه اما متاسفانه دو تيم ايرانی با هم برخورد کردند و يکی از آنها بايد حذف شود. همه می‌دانند ايران قدرتمندتر از کشورهايی مانند ازبکستان، امارات و ... است و در دوره‌های گذاشته هم سپاهان و ذوب آهن نايب قهرمان آسيا شدند. به همين دليل حق ما کسب سهميه‌های بيشتری بود.

مظلومی ادامه داد: متاسفانه مشکلات سخت افزاری و سهل انگاری‌هايی که صورت گرفت باعث شد امتيازهای منفی به فوتبال ايران تعلق گيرد. وقتی دو تيم بازی‌های‌شان را در يک ورزشگاه برگزار می‌کنند AFC به ما پوئن منفی می دهد و جمع اين امتيازها باعث می‌شود سهميه‌های ما کم شود. من از مسئولان سازمان ليگ خواسته‌ام و ديروز هم در نشست با عزيز محمدی اعلام کرده‌ام بهتر است به جای اخطار و تذکر با متخلفان برخورد صورت گيرد. اگر به موقع مشکلات حل می‌شد اين ۱۲ امتياز از ما کم نشده و بی‌عدالتی عليه فوتبال ما صورت نمی‌گرفت.

وی در پاسخ به اين سئوال که "اگر بار ديگر جباری که بهترين بازيکن در بازی امروز بود عليه کادرفنی صحبت کند احتمال بخشش او وجود دارد؟"، گفت: ما دو بار بخشش نداريم. گرچه من معلمم و از اساتيدم ياد گرفته‌ام که بايد شاگرد را بخشيد و با فلک کردن و کنار گذاشتن مشکلات حل نمی‌شود اما بخشش دوباره‌ای در کار نيست. مجتبی هم بازيکن بزرگی است و اگر ما از استقلال او را کنار می گذاشتيم ممکن بود از تيم ملی هم محروم شود. من از حق خودم به خاطر اين مسايل گذشتم و وی هم در بازی امروز با عملکرد خوبش گذشته را جبران کرد.

وی در اين خصوص تاکيد کرد:‌ تا شب گذشته وضعيت جباری ۵۰-۵۰ بود و به دليل کشيدگی کشاله ران پا ممکن بود به اين بازی نرسد. من از پزشکان تشکر می‌کنم او را به اين بازی رساندند و اين بازيکن هم در اين بازی با عملکرد خوبش جبران کرد.

مظلومی در پايان در مورد جذب دروازه‌بان گفت: در جام ولايت هادی زرين ساعد عملکرد خوبی داشت و ما نگران مصدوميت رحمتی نبوديم. گرچه حضور مهدی درون دروازه در وضعيت روحی و روانی بازيکنان تاثيرگذار است اما اگر شرايط خوب باشد و بازيکن مورد نظرمان را پيدا کنيم شايد از نيم فصل اين پست را هم تقويت کنيم.

هفتادوسومين دربی شهر تهران که ديداری در مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی بود با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان به اتمام رسيد تا اين تيم در مرحله نيمه نهايی مسابقات به مصاف برنده ديدار شهرداری ياسوج - فولاد خوزستان برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016