دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقم قرارداد مصطفی دنيزلی مشخص شد، مهر

مبلغ دريافتی سرمربی جديد تيم فوتبال پرسپوليس از آخرين قرارداد فوتبالی‌اش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مصطفی دنيزلی مسئوليت تيم پرسپوليس را پذيرفت، نخستين پرسشی که در ذهن متبادر شد، اين بود که رقم قرارداد مصطفی دنيزلی چقدر بود؟ دنيزلی برای حضور در پرسپوليس چقدر گرفت؟

در شرايطی که محمد رويانيان و قائم مقامش در باشگاه پرسپوليس از بيان ميزان رقم قرارداد دنيزلی خودداری کردند، اين مربی ترکيه‌ای در نخستين نشست خبری خود که عصر شنبه در هتل آزادی برگزار شد، اظهار داشت: "تنها اين را می‌توانم بگويم که مبلغ دريافتی‌ام از پرسپوليس با مبلغ قراردادم با شبکه تلويزيونی ترکيه از نظر رقم تفاوتی ندارد"!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برای یافتن میزان رقم قرارداد مصطفی دنیزلی با برنامه لیگ تی وی فقط کافی است به سایت www.ofansif.com مراجعه کنید و در صفحه http://www.ofansif.com/basin-yayin/spor-haberleri/trtden-christoph-daum-bombasi/74520.aspx نام مصطفی دنیزلی را جستجو کنید، در اين سايت رقم قرارداد مصطفی دنيزلی برای يک فصل همکاری با برنامه ليگ تی وی و کارشناسی اين برنامه مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

با يک حساب و کتاب معمولی مشخص می‌شود که مربی ترکيه‌ای پرسپوليس تا پيش از حضور در اين تيم برای هفته‌ای يک يا نهايت دو شب کارشناسی در يک برنامه تلويزيونی طی يک فصل فوتبالی ۵۰۰ هزار دلار دريافتی داشته است.

مصطفی دنيزلی پس از آنکه تيم بشيکتاش را به عنوان قهرمانی ليگ ترکيه رساند برای تمديد قرارداد با اين تيم در فصل ۱۰ - ۲۰۰۹ قراردادی به مبلغ يک ميليون و پانصد هزار يورو دريافت کرده و اين درحالی است که در آن فصل لوييز آراگونس برای هدايت تيم فنرباغچه مبلغ سه ميليون و پانصد هزار يورو دريافتی داشته است.

اگر بخواهيم به اين رقم که برگرفته از روزنامه حريت است، استناد کنيم، آخرين رقم قرارداد فوتبالی مصطفی دنيزلی در ترکيه چهار برابر رقمی بوده که از برنامه ليگ تی وی دريافت کرده است.

دنيزلی که بارها تاکيد کرده برای حضور مجدد در ايران مسائل مالی در اولويت او نبوده است، هنوز مشخص نيست برای عقد قرارداد با پرسپوليس کف قراردادش در ترکيه را منظور کرده يا سقف آن را.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016