شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداداد عزيزي: داور به من و بازيکنم توهين کرد، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان پس از پيروزي تيمش در مقابل تيم فولاد يزد گفت: اگر سعيد خاني اخراج نمي‌شد، راحت‌تر مي‌توانستيم فولاد يزد را شکست دهيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، خداداد عزيزي در جمع خبرنگاران افزود: در نيمه اول بايد کار را تمام مي‌کرديم اما نتوانستيم از موقعيت‌هاي زيادي که داشتيم استفاده کنيم و اخراج سعيد خاني در نيمه دوم بازي هم کار ما را سخت کرد، اما بازيکنان باتجربه‌اي که جذب کرده‌ايم، کمک بزرگي به ما کردند و توانستيم بازي را پيروز شويم.

وي ادامه داد: با توجه به بازيکناني که جذب کرده‌ايم، ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه داريم که باعث بالا رفتن توان تيم ما شده است، در کنار اين باتجربه‌ها، بازيکنان سابق و جوان تيم نيز عملکرد بسيار خوبي در اين بازي داشتند.

عزيزي خاطرنشان کرد: جايگاه ابومسلم اين نيست و ما بايد در ليگ برتر باشيم و بازيکنانم با درک اين موضوع، امروز از جان و دل مايه گذاشتند و با تمام توان در مقابل تيم فولاد بازي کردند؛ با اين پيروزي اميدمان به صعود بيشتر از قبل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي تيم فوتبال ابومسلم که در نيمه دوم بازي به دليل اعتراض به اخراج سعيد خاني، توسط داور از زمين بازي اخراج شده بود، در خصوص داوري اين ديدار تصريح کرد: داور اگر بخواهد مي‌تواند و حق دارد که همه را اخراج کند، من به نحوه قضاوت داور نمي‌توانم اعتراض کنم، اما داور اين ديدار به من و بازيکنم توهين کرد، که چنين حقي ندارد.

وي افزود: داور مي‌تواند به هر کسي که مي‌خواهد کارت بدهد، يا خطا بگيرد و اگر دلش نخواست هيچ خطايي نگيرد، اما پس از خطايي که به ضرر ما گرفت، در پاسخ به اعتراض سعيد خاني به او توهين کرد و پس از اينکه من هم به او اعتراض کردم، به من هم توهين کرد، هرکس که داور باشد حق ندارد به بازيکن و يا مربي توهين کند.

وي ادامه داد: هر دو کارتي که داور به علي حقدوست داد درست بود و در مورد کارت قرمزي که به سعيد خاني داد هم نمي‌توان به او ايراد گرفت و تنها مشکل ما اين بود که به من و خاني توهين کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016