شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي دايي در گفت‌وگو با ايسنا: بـه ايـن فـدراسـيـون نمـره نمـي‌دهـم، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن مي‌گويد كه براي جبران شكست‌هاي نيم فصل نخست ليگ و كسب سه امتياز به مصاف صبا مي‌رود.

علي دايي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد برگزاري كلاس توجيهي و دانش افزايي مربيان اظهار كرد: بد نبود. تا حدودي به اطلاعات مربيان اضافه شد. البته از اين بهتر هم مي‌توانست باشد. ان‌شاءالله در جلسه‌هاي بعدي بتوانند مسايل روز دنيا و اتفاق‌هاي جديدي كه مي‌افتد را توضيح و به ما آموزش بدهند، اما در كل كلاس خوبي بود.

دايي در مورد اختلاف عقايد برخي از مربيان حاضر در اين كلاس بر سر بعضي از مطالب ارائه شده و بحث آن‌ها با يكديگر گفت: بايد از عقايد يكديگر استفاده كرد. هر كسي در فوتبال ديدگاه و عقايد خودش را دارد. شايد من ديدگاهي داشته باشم، اما وقتي همكارم ديدگاهش را ارائه مي‌كند، اگر بهتر باشد از آن هم استفاده مي‌كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي راه‌آهن همچنين در مورد شرايط اين تيم اظهار كرد: بازي قبلي را به دليل اين كه نبودم، مشاهده نكردم اما اين طور كه شنيدم نبايد اين بازي را مي‌باختيم و گويا حريف فقط يك موقعيت داشته است.

وي افزود: بازي آينده ما مشكل است و با صبايي‌ بازي داريم كه نتايج خوبي را به دست آورده است و مي‌رويم كه شكست‌هاي نيم فصل نخست را جبران كنيم. مطمئنا براي كسب سه امتياز به مصاف اين تيم مي‌رويم.

دايي در ارزيابي از عملكرد فدراسيون فوتبال گفت: چيزي كه عيان است نيازي به گفتن من ندارد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چه نمره‌اي به اين فدراسيون مي‌دهد؟ گفت: من نمره‌اي به اين فدراسيون نمي‌دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016