شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ویسی: مهم این است که به نباختن عادت کرده‌ایم، مهر

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مهمترین نکته تیم صبا این است که در نیم فصل دوم شکست نداشته است و بازیکنان به نباختن عادت کرده‌اند.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی صبای قم مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: اعتمادبه‌نفس بازیکنان ملوان به خاطر بسته نگه داشتن دروازه‌شان در 6 مسابقه متوالی بالا رفته است. ملوانی‌ها می خواهند رکورد گل نخوردن‌شان را حفظ کنند و ما هم به دنبال شکستن این رکورد هستیم. اگر می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم باید به ملوان در انزلی گل بزنیم و با امتیاز از این شهر برگردیم.

وی افزود: سه تیم صبای قم، ملوان بندرانزلی و تراکتورسازی تبریز در نیم فصل دوم باخت نداشته‌اند و این نشان می‌دهد ما همانند نیم فصل اول کارمان را خوب شروع کرده‌ایم. قرار ما از ابتدای فصل این بود که از هر پنج مسابقه هشت امتیاز کسب کنیم که تا الان هم موفق بوده‌ایم. نکته قابل توجه دیگر اینکه بازیکنان به نباختن عادت کرده‌اند و باید تلاش کنیم این روند را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا با اشاره به وضعیت تیمش تصریح کرد: تیم صبای قم تا امروز آماده بود و شرایط خوبی داشت اما سه بازیکن اصلی ما مریض شده‌اند و تکلیف آنها برای بازی مشخص نیست. مرتضی کاشی و اکبر صادقی سرما خورده‌اند و ناخن پای رامین رضائیان هم دچار عفونت شده است. هنوز نمی‌دانیم آنها را با خودمان به انزلی ببریم یا نه.

ویسی ادامه داد: اکبر صادقی به تازگی و بعد از سه ماه از مصدومیت رها شده بود و حتی هفته گذشته یکی از بهترین بازی‌های این فصلش را برای ما انجام داد. فکر می‌کنم خودم این بازیکن را چشم زده‌ام که مجددا دچار مشکل شده است!

وی همچنین از محرومیت کریم اسلامی و مجید حیدری دو بازیکن دیگر تیمش خبر داد و تاکید کرد: هفت، هشت بازیکن اصلی خودمان را برای این بازی نداریم اما من از آن دسته مربیانی نیستم که بخواهم از الان باخت تیمم را با این غیبت‌ها توجیه کنم. ما در مجموع یک تیم هستیم و بازیکنان جایگزین خوبی داریم، به همین دلیل این بهانه آوردن‌ها جلوه خوبی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره دلایل از دست دادن سه امتیاز و خوردن گل مساوی در چند مسابقه اخیر گفت: مقابل تراکتورسازی و شاهین در دقایق پایانی غافلگیر شدیم. بالاخره این هم از زیبایی‌های فوتبال است. یک تیم باید تا دقیقه آخر تمرکز خودش را حفظ کند و وقت‌های تلف شده را جدی بگیرد. شاید به همین دلیل است که چهار پنج دقیقه وقت‌های اضافه همیشه برای من چهار پنج ساعت می گذرد!

ویسی با تاکید بر اینکه نگران جایگاه تیمش در جدول رده بندی نیست، خاطرنشان کرد: فاصله ما با تیم ششم جدول، هشت امتیاز است و خیالتان راحت باشد که تا بعد از عید از رده چهارم پایین تر نمی رویم. حتی اگر شده خودمان را با سیم بوکسل به جدول می بندیم تا در همین رده باقی بمانیم!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پایان در خصوص دیدار ال کلاسیکو و صعود پر دردسر بارسلونا به فینال جام حذفی اسپانیا، با خنده گفت: مهم این است که بارسلونا به فینال رسید. به قول کی‌روش یک روز بارسلونا دنبال رئال می‌دوید، حالا هم رئال باید دنبال بارسلونا باشد! البته نگران نباشید، قطعا یک روز مجددا این نتایج جابجا می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم ساعت 15:30 فردا در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر میهمان ملوان بندرانزلی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016