شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بعد از ناکامی در جذب "ته‌وز"؛ میلان مهاجم اسبق بارسلونا را به خدمت گرفت، مهر

باشگاه میلان بعد از ناکامی در جذب "کارلوس ته‌وز"، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، "ماکسی لوپز"، مهاجم اسبق بارسلونا را از کاتانیا به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیران باشگاه میلان به مسئولان منچسترسیتی تا ساعت 7 بعدازظهر روز جمعه فرصت داده بودند تا با انتقال ته‌وز به این تیم ایتالیایی موافقت کنند و تنها ساعاتی پس از این مهلت از جذب قرضی ماکسی لوپز خبر دادند.

"آدریانو گالیانی"، نایب رئیس میلان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما تا آستانه جذب ته‌وز پیش رفتیم. اگر در ساعت 6:30 از من می‌پرسیدید چه کسی را به خدمت خواهید گرفت من به شما می‌گفتم ته‌وز اما در نهایت با مسئولان سیتی به توافق نرسیدیم و این انتقال انجام نشد.

وی در ادامه افزود: چهار ماه دیگر دوباره فصل نقل و انتقالات فرا می‌رسد و جدایی ما با ته‌وز تنها چند ماه خواهد بود. هر کاری برای جذب او لازم بود انجام دادم اما متاسفانه این انتقال انجام نشد.

لوپز چندین هفته در انتظار نهایی شدن قراردادش با میلان بود در نهایت تا پایان فصل به صورت قرضی به جمع روسونری‌ها پیوست و قراردادش در پایان فصل با موافقت سران میلان می‌تواند دائمی شود.

گالیانی در مورد لوپز افزود: من به قولی که به ماکسی داده بودم عمل کردم و بعد از منتفی شدن جذب ته‌وز او را به میلان آوردم. ماکسی بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند برای ما مفید باشد. او همچنین می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان برای میلان بازی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ماکسی لوپز 27 ساله در تیم ملی جوانان آرژانتین با ته‌وز همبازی بوده و در 66 بازی برای کاتانیا 22 گل به ثمر رسانده است. او همچنین سابقه بازی در تیم‌های گرمیو، اف سی مسکو، مایورکا، بارسلونا و ریورپلاته را نیز در کارنامه خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016