چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فغانی داور ديدار استقلال و پرسپوليس شد، کمک داور جام جهانی هم هست، مهر

عليرضا فغانی به عنوان داور هفتاد و چهارمين ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کميته داوران فدراسيون فوتبال صبح امروز چهارشنبه اسامی داوران و کمک داوران ديدار پرسپوليس و استقلال را اعلام کرد که بر اين اساس عليرضا فغانی اين مسابقه را قضاوت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسن کامرانی فر و رضا سخندان کمک های فغانی در اين مسابقه هستند که او را در هفتاد و چهارمين دربی همراهی می کنند. همچنين سعيد بخشی زاده به عنوان داور چهارم انتخاب شد و يدالله سليمانی هم ناظر داوری اين مسابقه خواهد بود. کامرانی فر کمک داور ايران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی است.

خبرگزاری مهر روز دهم بهمن ماه از شانس بالای عليرضا فغانی برای قضاوت ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس خبر داده بود که کميته داوران اين خبر را امروز تاييد کرد.

محسن ترکی باسابقه ترين داور ايرانی در دربی است که تاکنون چهار بار اين ديدار را قضاوت کرده است. بعد از او سعيدل مظفری زاده قرار دارد که دو بار اين ديدار را قضاوت کرده است. هدايت ممينی و مسعود مرادی نيز هرکدام يک بار اين بازی بزرگ را قضاوت کرده اند.

ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و پرسپوليس در چارچوب هفته بيست و چهارم يازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016