جمعه 21 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشت فوتباليست زن تيم فوتبال بانوان "ون‌كردستان" در تصادف مجروح شدند، ایسنا

هشت تن از بازيكنان تيم فوتبال بانوان "ون كردستان" بر اثر واژگوني اتوبوس خود در مسير رودبار - منجيل مجروح و راهي بيمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال بانوان قرار بود، "ون كردستان" به مصاف ملوان بندر انزلي برود كه اين بازي به دليل تصادف بازيكنان اين تيم درجاده برگزار نشد.

خانزادپور سرمربي تيم ون كردستان درباره‌ي جزييات اين حادثه به ايسنا، گفت: قرار بود كه بازيكنانم به مصاف تيم ملوان بندرانزلي بروند كه پيش از اين هم به فدراسيون فوتبال اعلام كرده بوديم كه وضعيت جاده مناسب نيست و خواستار لغو اين بازي شديم، اما فدراسيون اعلام كرد كه اين بازي بايد انجام شود.

وي ادامه داد: تيم ون كردستان براي حضوردر اين مسابقه در ساعت 18 روز چهارشنبه با يك دستگاه اتوبوس عازم بندرانزلي شد كه متاسفانه در ساعت 3:10 بامداد پنجشنبه به دليل لغزنده بودن جاده اتوبوس واژگون شد و بازينان اين تيم مصدوم شدند.

وي با بيان اين‌كه هشت تن از بازيكنان اين تيم به دليل شدت جراحت وارده به بيمارستاني در استان قزوين انتقال يافتند افزود: اين حادثه در مسير رودبار- منجيل رخ داد و به غير از بازيكناني كه به بيمارستان انتقال يافتند، مابقي هم دچار مصدوميت‌هاي سطحي شدند كه در حال حاضر تمام بازيكنانمان ما در استان قزوين حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با انتقاد از فدراسيون فوتبال به دليل منتفي كردن اين بازي گفت: حتي پيش از اين خانم ايراندوست سرپرست تيم بندر انزلي هم با فدراسيون تماس گرفته و به دليل بسته و نامساعد بودن شرايط جوي خواستار لغو اين مسابقه شده بود.

خانزادپور ادامه داد: من به دليل برخي از مشكلات نتوانسته بودم در اين سفر بازيكنانم را همراهي كنم اما با خبر هستم كه استانداري قزوين و هيات فوتبال قزوين كمك شاياني را به بازيكنان ما داشته‌اند و قرار است تا ساعتي ديگر بازيكناني كه سالم هستند با يك خودرو به كردستان بازگردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016