شنبه 29 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس فیلا: ایران یكی از قطب های كشتی جهان است، ایرنا

'رافائل مارتینتی' رئیس فدراسیون جهانی كشتی پس از كسب عنوان قهرمانی فرنگی كاران در رقابتهای آسیایی كره جنوبی، ایران را یكی از قطب های كشتی جهان خواند.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان شب گذشته در حالی از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع كرد كه حتی مارتینتی رئیس سوئیسی فیلا نیز این عنوان را بسیار ارزشمند و قابل توجه خواند.

بنا بر این گزارش 'رافائل مارتینتی' رئیس فدراسیون جهانی كشتی فیلا، ظهر امروز نیز در ضیافتی كه تیم سرپرست كاروان كشتی ایران ترتیب داده بودند، شركت كرد.

در این ضیافت نهار كه دكتر 'كیم' رئیس شورای كشتی آسیا، 'رزیف' و 'هه گه دوش' اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی كشتی نیز حضور داشتند، مارتینتی ضمن تمجید از جایگاه ویژه و ممتاز كشتی ایران اظهار داشت: ایران یكی از قطب های كشتی جهان است و ما از همكاری هرچه بیشتر بین طرفین استقبال می كنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نمایندگان كشورمان نیز در این دیدار با تاكید بر تعامل هرچه بیشتر با فدراسیون جهانی كشتی، خواستار پررنگ تر شدن جایگاه كشتی ایران در فیلا شد.

رسول خادم مدیر تیمهای ملی كشتی و امور فنی، حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون كشتی، علیرضا سلیمانی مسئول هماهنگی و برنامه ریزی و رضا سوخته سرایی عضو شورای سیاستگذاری فدراسیون كشتی از جمله حاضران در این نشست بودند.

رقابتهای كشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا كه روز 27 بهمن ماه آغاز شده و30 بهمن ماه به پایان می رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016