شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم كشتی نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی كشتی باكو شركت نكرد، ایرنا

مسابقات بین المللی كشتی جام' مشفق عیسی یف ' با حضور كشتی گیران 10 كشور جهان، بدون حضور تیم كشتی آزادكار نوجوانان ایران در مجموعه ورزشی المپیك سرحدچی باكو روز جمعه آغاز شد.

براساس گزارش فدراسیون كشتی كشورمان، قرار بود تیم كشتی نوجوانان ایران در وزن 42 كیلوگرم مهدی نیازی و خیراله قهرمانی، در 46 كیلوگرم ‌پیمان بیابانی، در 50 كیلوگرم علی محمدزاده و در 54 كیلوگرم مرتضی قیاسی و باقر سوركی آزاد از باقر شهر در این مسابقات شركت كنند.

همچنین در 58 كیلوگرم سمیر یاوری، در 63 كیلوگرم حسین روزبه، در 69 كیلوگرم رضا مظفری ، در 76 كیلو شروین یوسف زاده و علی موجرلو، در 85 كیلو حسین شهبازی و 100 كیلوگرم مهرشاد محمدی و مهدی امیری از كشتی گیران اعزامی به این مسابقات بودند كه تیم كشتی ایران در آن شركت نكرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مراسم وزن كشی كشتی گیران 10 كشور جهان در این مسابقات، روز 23 دی ماه در باكو برگزار شد و قرار است با شناخت نفرات برتر اوزان دهگانه، این مسابقات روز 24 دی ماه به پایان برسد.

یك مقام مطلع در فدراسیون كشتی جمهوری آذربایجان كه خواست نامش فاش نشود روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: قرار بود تیم كشتی نوجوانان ایران در این تورنمنت شركت كند اما دو روز پیش اعلام كردند كه كشتی گیران ایرانی به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

وی تصریح كرد: این مسابقات را حدود 20 داور بین المللی از هفت كشور جهان قضاوت می كنند و فدراسیون جهانی كشتی، ناظر مجارستانی خود را به جمهوری آذربایجان اعزام كرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016