پنجشنبه 4 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ورزش: می‌خواهند فضای انتخابات فدراسیون فوتبال را متشنج کنند، ایلنا

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که برخی‌ها با ایجاد شاعبه دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیون‌ها می‌خواهند فضای ورزش و افکار عمومی را متشنج کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد عباسی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر مطرح شدن شایعه دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون‌های ورزشی، گفت: همه کار‌ها در فدراسیون فوتبال شفاف است و کسی هم نبوده که بخواهد در این انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست یا عضو هیات رئیسه نامزد شود و از حضور او ممانعتی صورت گرفته شده باشد.

وی افزود: وقتی انتخابات تا این حد در نظام ما شفاف برگزار می‌شود، بهتر است از عبارت دخالت که صحیح نیست، استفاده نشود. مطمئن باشید انتخابات فدراسیون فوتبال طبق قانون برگزار خواهد شد و همچنین انتخابات اخیر هم طبق قانون برگزار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تکرار مساله دخالت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی فضا را متشنج می‌کند، گفت: فضا کاملا شفاف است و همه افراد با آگاهی کامل در انتخابات حضور یافته‌اند و بهتر است از این پس در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی صحبت و فعالیت کرد زیرا انتخابات فدراسیون‌های ورزشی یک انتخابات کاملا درونی‌است و تنها ۵۲ نفر به عنوان ریاست فدراسیون‌های ورزشی درگیر آن هستند اما انتخابات مجلس شورای اسلامی یک انتخابات همگانی است.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص علت تغییرات اخیر فدراسیون‌هایی همچون جودو و تیرو کمان هم گفت: این تغییرات به صورت سالانه انجام می‌شود و هر فدراسیونی که فرصت ریاست آن منقضی شود نسبت به تغییر یا ابقای فرد طبق قانون اقدام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016