چهارشنبه 10 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام جهانی: تساوی ايران برابر قطر و صعود دو تيم به مرحله بعد، روز خوب اشکان دژاگه، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان در روزی که اشکان دژاگه مرد اول شاگردان کارلوس کی روش بود برابر تيم ملی قطر به تساوی رسيد اما به عنوان تيم اول گروه پنجم راهی مرحله چهارم و نهايی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ شد. قطر هم به عنوان تيم دوم راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ديدار تيم ملی فوتبال کشورمان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۱۷ امروز به قضاوت روشن ايرماتوف در ورزشگاه آزادی برابر قطر آغاز شد که در پايان دو تيم به تساوی ۲ بر ۲ دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در حضور بيش از۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد تيم ملی فوتبال کشورمان با ترکيب مهدی رحمتی، هادی عقيلی، جلال حسينی، مهرداد پولادی، خسرو حيدری(حسين ماهينی)، جواد نکونام (کاپيتان)، پژمان نوری، علی کريمی، محمدرضا خلعتبری(محمد نوری)، اشکان دژآگه و محمد قاضی (کريم انصاريفرد) به مصاف قطر رفت و در همان دقايق ابتدايی بازی توسط اشکان دژاگه در دقيقه ۵ به گل برتری دست پيدا کرد.

دژآگه که نخستين بازی ملی اش برای ايران را پشت سرگذاشت پس از آنکه با استقبال تماشاگران مواجه شد در دقيقه ۵ روی ارسال مهرداد پولادی از جناح چپ با ضربه سر دروازه تيم ملی قطر را باز کرد تا نخستين گل ملی اش را به ثمر برساند. اما اين گل زياد دوام نداشت و در دقيقه ۹ رحمتی روی مهاجم قطر مرتکب خطای پنالتی شد که "خلفان ابراهيم" اين ضربه را به گل تساوی تبديل کرد.

در نيمه دوم بازهم اين تيم ملی ايران و البته اشکان دژآگه بود که در دقيقه ۵۸ روی يک ضربه ايستگاهی زيبا دروازه قطر را باز کرد تا تيم ايران از حريف خود پيش بيفتد اما اين پايان کار نبود و تيم ملی فوتبال قطر که برای صعود به مرحله بعد به کسب يک امتياز نياز داشت در دقيقه ۸۵ توسط "محمد کاسوال" به گل تساوی دست يافت تا به همراه ايران به مرحله بعد صعود کند.

در پايان رقابتهای اين گروه تيم ملی فوتبال ايران با ۱۲ امتياز راهی مرحله بعد شد و تيم ملی فوتبال قطر نيز با ۱۰ امتياز به عنوان تيم دوم صعود کرد. بحرين با وجود زدن ۱۰ گل به اندونزی از دور رقابتها حذف شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016