شنبه 13 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصدومیت مهدوی‌کیا و بازگشت کریمی و زاید به تمرینات گروهی، مهر

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تمریناتش را در دوحه قطر پیگیری کرد که مهدی مهدوی کیا با مصدومیت جزیی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، طبق نظر دنیزلی روز شنبه در دو نوبت برگزار می شود. تمرین صبح امروز بازیکنان پرسپولیس در زمین شماره 2 باشگاه الاهلی برگزار شد که اخبار مهم آن را در زیر می خوانید:

- علی کریمی در تمرینات تیمی حضور پیدا کرد و مهدوی کیا نیز به دلیل کشیدگی عضله پا از تمرین روز شنبه تیم منع شد تا در صورت بهتر شدن شرایط مصدومیتش دوباره در تمرینات تیم حضور پیدا کند. ایمون زاید و حمید علی عسگر بر خلاف آنچه که در خصوص مصدومیتشان مطرح شده بود بدون هیچ مشکلی تمرین کردند.

- دنیزلی پیش از آغاز تمرین دقایقی کوتاه با بازیکنان در خصوص وضعیت فعلی تیم و برنامه های غذایی آنها صحبت کرد. بازیکنان پرسپولیس در تمرین صبح شنبه به دویدن و انجام کارهای کششی پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- تمرین بعد ازظهر شنبه ساعت 17 به وقت محلی در زمین شماره یک باشگاه الاهلی برگزار می شود که کیفیت چمن آن بسیار مطلوب است. طبق نظر دنیزلی در تمرین بعد از ظهر شنبه بازیکنان به انجام کارهای تاکتیکی خواهند پرداخت.

- طبق هماهنگی با مسئولان باشگاه الاهلی قرار شده که از بعد از ظهر شنبه تا پایان اردوی تیم پرسپولیس در کشور قطر تمرینات این تیم در زمین اصلی باشگاه الاهلی برگزار شد.

حمیدرضا قریب سخنگوی باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت سرخپوشان به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش مسئولان باشگاه این است که بهترین شرایط را برای تیم تا دیدار برابر الهلال فراهم کنند.

وی افزود: بنده هم به عنوان مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه در تهران مانده ام تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه های گروهی باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016