شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پولادي: ازبكستان مهم‌ترين حريف ايران است، ایسنا

مهرداد پولادي معتقد است‌، ازبكستان مهم‌ترين حريف ايران در راه رسيدن به جام‌ جهاني است.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار اين تيم مقابل الهلال و هم‌گروهي ايران با تيم‌هاي كره‌جنوبي، ازبكستان، قطر و لبنان در مرحله نهايي انتخابي جام جهاني صحبت كرد. متن گفت‌وگوي پولادي با خبرنگار ايسنا را در زير مي‌خوانيد:

ـ پرسپوليس در عربستان يك امتياز از الهلال گرفت، اين بازي چطور بود؟

بازي بسيار سختي با الهلال داشتيم. آنها واقعا تيم خوبي بودند كه حتي بعد از 10 نفره شدن روند هجومي‌شان هيچ تغييري نكرد. اين نشان مي‌دهد كه تيم‌هاي عربستاني براي فوتبال‌شان سرمايه‌گذاري كرده‌اند و حضور بازيكنان خارجي باكيفيت در اين تيم‌ها هم حرف من را تاييد مي‌كند. الهلال واقعا به ما فشار آورد اما خدا را شكر كه توانستيم يك امتياز از عربستان بگيريم، هر چند مي‌توانستيم با توجه به اخراج بازيكن حريف سه امتياز بازي را هم كسب كنيم.

ـ بعد از چند ماه دوري از ميادين باشگاهي مقابل الهلال براي پرسپوليس به ميدان رفتي...

من يكي دو ماه با پرسپوليس تمرين كرده بودم و منتظر بودم كه بالاخره خودم را نشان دهم، البته بازي كردن در آسيا هم سخت است، به ويژه براي بازيكني كه از ميانه‌هاي فصل به تيمي رفته، هماهنگ شدن با ساير بازيكنان سخت است اما خوشبختانه من و ديگر مدافعان در آن بازي عملكرد خوبي داشتيم. در كل فكر مي‌كنم خودم عملكرد خوبي داشتم و اميدوارم كه در بازي‌هاي آينده هم براي پرسپوليس مفيد باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ـ پرسپوليس در هفته بعدي ليگ برتر بايد با تيم سابقت يعني مس كرمان بازي كند.

البته من كه نمي‌توانم در اين بازي براي پرسپوليس به ميدان بروم. شرايط ما در ليگ طوري است كه بايد هر طور شده اين بازي را ببريم و خود را به بالاي جدول برسانيم. انشاءالله بازيكنان با قدرتي كه دارند اين كار را خواهند كرد.

ـ با توجه به قرعه‌كشي انجام شده در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني، چقدر به صعود ايران از اين گروه خوشبين هستيد؟

فكر مي‌كنم در گروه نسبتا آساني قرار گرفته‌ايم، البته هيچ تيمي در اين مرحله آسان نيست و نبايد هيچ حريفي را دست‌كم بگيريم. فكر مي‌كنم ايران و كره شانس‌هاي اصلي صعود هستند اما ازبكستان مهم‌ترين رقيب ما در اين گروه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016