چهارشنبه 2 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفی دنيزلی پس از شکست الشباب: می‌توانستيم با اختلاف بيشتری پيروز شويم، برای موفقيت در ليگ دير شده است، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس از عملکرد تيمش در ديدار مقابل الشباب امارات ابراز رضايت کرد و گفت: می‌توانستيم در اين بازی با اختلاف گل بيشتری پيروز شويم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنيزلی پس از برتری ۶ بر يک تيمش مقابل الشباب امارات با بيان اين مطلب افزود: ما يک عيدی به هواداران پرسپوليس بدهکار بوديم که خوشحالم با پيروزی در بازی امروز اين بدهی خود را داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه يادآور شد: همانطور که پيش از اين گفته بودم سطح فنی و کيفيت بازی تيم پرسپوليس روبه بهبود است و از نظر کار تيمی بازی به بازی بهتر می‌شويم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس از برتری تيمش مقابل الشباب ياد کرد و گفت: ما در هر دو نيمه فرصت‌های زيادی برای گلزنی داشتيم که از آنها خيلی خوب استفاده نکرديم. شايد اگر بهتر از فرصت‌های خود بهره می‌برديم با گل‌های بيشتری به پيروزی می‌رسيديم.

دنيزلی ضمن تاکيد براينکه پرسپوليس توانايی اين را داشته که در همان نيمه اول کار تيم الشباب امارات را يکسره کند، افزود: در مسابقاتی چون ليگ قهرمانان آسيا فشار و استرس روی بازيکنان زياد است با اين حال توانستيم مقابل الشباب به يک پيروزی پرگل برسيم.

وی تاکيد کرد: جدا از برتری پرگلی که مقابل تيم الشباب بدست آورديم برای ما مهم اين بود که ده‌ها هزار تماشاگر پرسپوليس خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به خبرنگار مهر که تحليلش را از شرايط اين تيم در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا جويا شد به اين صورت پاسخ داد: در ليگ مقداری در گل خوردن ضعف داريم. در کل وضعيت ما در ليگ کمی متفاوت با شرايطی است که در آسيا داريم.

وی دفاع تيمی بهتر را از شاخصه‌های بازی پرسپوليس در آسيا برشمرد و گفت: خوشبختانه تيم ما از بازی مقابل مس کرمان روند خوبی را در ليگ برتر در پيش گرفته و عملکردی راضی کننده داشته است. در عين حال بايد بگويم برای موفقيت ما در ليگ برتر کمی دير شده است!

تيم فوتبال پرسپوليس هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا را با برتری پرگل مقابل الشباب امارات پشت سر گذاشت و به صدر جدول رده بندی گروه D اين رقابت‌ها صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016