چهارشنبه 2 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: هدفمان قهرمانی در آسياست، زايد می توانست سوپر هت تريک کند، ايسنا

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس ايران پس از پيروزی شش بر يک اين تيم برابر الشباب امارات از هدف تيمش برای قهرمانی در آسيا گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کريمی پس از پيروزی شش بر يک تيمش برابر الشباب امارات با تبريک سال نو اظهار کرد: ما در اين ديدار می‌توانستيم در همان نيمه اول نيز شش گل به تيم الشباب بزنيم اما از فرصت‌ها استفاده نکرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی ادامه داد:‌بعد از آن که در نيمه نخست نتوانستيم از فرصت‌ها استفاده کنيم در نيمه دوم با دقت بيشتری وارد زمين شده و بهترين بهره را از فرصت‌های به دست آمده برديم.نبايد فراموش کنيم دراين ديدار زايد روز خوبی داشت و در مواقعی گلزنی کرد که روند تيم ما را تغيير داد اما او اگر دقت لازم را می کرد می‌توانست سوپر هت‌تريک هم کند.

وی ادامه داد: اميدوارم هواداران اين عيدی را از ما قبول کنند اما بايد توجه داشت که ما در بازی آينده برابر الغرافه در قطر روز سختی را خواهيم داشت اما تلاش می کنيم با کسب امتيازات لازم صعودمان را از اين مرحله قطعی سازيم.

کاپيتان تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا گمان می‌کرديد شش گل به تيم الشباب بزنيد، افزود: تيم الشباب و در کل باشگاه‌های اماراتی حتی برای حضور در ليگ امارات هم سرمايه گذاری هنگفتی انجام می‌دهند چه برسد به ليگ قهرمانان آسيا که پول سنگينی را صرف آماده سازی تيم خود می‌کنند. اما نتيجه‌ای که بدست آمد جزو اتفاقات فوتبال بود و در فوتبال هر از گاهی مشابه چنين رخدادهايی به وجود می‌آيد.حتی من بايد بگويم در بازی برگشت مقابل الشباب در امارات روز آسانی پيش رو نخواهيم داشت.

وی افزود: ما بازی بعدمان مقابل الغرافه در ليگ قهرمانان خواهد بود و سه روز بعد از آن مسابقه خواهيم داشت اما بعد از آن شش روز استراحت خواهيم کرد.

کريمی با اشاره به اين که اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا با انگيزه‌تر ظاهر می‌شود گفت:‌اين موضوع طبيعی است چرا که ما در ليگ برتر هيچ شانسی برای قهرمانی نداريم و در جام حذفی هم تيم استقلال قهرمان شد که جا دارد به هواداران و بازيکنان اين تيم تبريک بگويم. حالا برای اين که بتوانيم سهميه سال آينده ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم بايد در اين رقابت‌ها عنوان قهرمانی را بدست بياوريم که ما هم تلاش می‌کنيم به اين مهم دست يابيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016