شنبه 5 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي‌روش در گفت‌وگو با ايسنا: مي‌خواهيم قدرتمند به جام جهاني صعود كنيم

سرمربي تيم ملي فوتبال مي‌گويد با توجه به شرايط موجود و خواست جامعه فوتبال ايران براي صعود به جام جهاني، با تمام توان براي رسيدن به اين هدف مهم، تلاش مي‌كند.

كارلوس كي‌روش كه براي ديدار بازي‌ تيم‌هاي داماش گيلان و ملوان انزلي در استاديوم شهيد عضدي رشت حضور يافته بود در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار ايسنا با بيان اين مطلب اظهار كرد: از آنجا كه اين ديدار بازي حساسي در مجموعه ديدارهاي ليگ برتر فوتبال به شمار مي‌آمد و با در نظر گرفتن فرصت پيش آمده براي تماشاي اين ديدار و ارزيابي بازيكنان دو تيم به رشت آمدم.

وي افزود: پس از ارزيابي از توان فني بازيكنان دو تيم درخصوص نفرات دعوت شده از اين دو تيم به اردوي آينده تيم ملي نظر خواهم داد و هرگز در طول بازي درخصوص عملكرد بازيكنان و نحوه بازي تيم‌ها نظري نمي‌دهم.

سرمربي تيم ملي ايران روزهاي دشواري پيش‌رو دارد

كي‌روش ادامه داد: با توجه به شرايط موجود به نقطه نظر سرمربيان تيم‌ها و نحوه ارنج تيم‌شان احترام مي‌گذارم و هر بازيكني كه بتواند نظراتم را در سيستم آينده تيم ملي جلب كند، به اردو دعوت خواهم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي پرتغالي تيم ملي ادامه داد: جو استاديوم رشت با وجود طرفداران دو تيم داماش و ملوان در اين بازي مثال‌زدني بود و شاهد ديداري مهيجي از سوي هر دو تيم با تشويق تماشاگران بودم.

كارلوس كي‌روش در پايان درخصوص شانس صعود ايران به جام جهاني فوتبال به ايسنا گفت: به هر ترتيب در گروه ايران تيم‌هاي كره جنوبي، ازبكستان، قطر و لبنان تيم‌هاي قدرتمند و قابل احترامي هستند كه تمامي هشت ديدار رفت و برگشت‌مان با اين تيم‌ها از دشواري خاصي برخوردار است و تلاش مي‌كنيم با كسب حداكثر امتيازات ممكن، صعود مقتدرانه‌اي به جام جهاني برزيل داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016