شنبه 27 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: تباني چند بازيكن فوتسال تاييد شده است، ایسنا

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: تباني سه بازيكن فوتسال تيم ما به تاييد قائم مقام باشگاه ، سرمربي و سرپرست رسيده و ما با متخلفان برخورد بسيار جدي خواهيم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد رويانيان در نشست خبري خود اظهار كرد: فضاي فوتبال در حال رشد است و ما نبايد به خاطر نقض هايي كه در فوتبال انجام مي‌شود نگران باشيم.

چالش ها و نقص‌ها مي‌تواند باعث درست شدن اوضاع فوتبالمان شود. ما نبايد از نقص‌ها بترسيم. من از تمامي روزنامه‌‌هاي ورزشي و شبكه هاي تلويزيون تشكر كرده و هيچ گله‌اي از انتقادهاي آن‌ها نسبت به خودمان ندارم و از زحمات همه شما تشكر مي‌كنم.

وي از عدم وجود تعامل در فضاي فوتبال كشور گله مند بود و گفت: من در شش ماهي كه در فوتبال بودم، تعاملي بين باشگاه‌ها با هم يا باشگاه‌ها با فدراسيون فوتبال نديدم ، فقط يك برنامه‌اي را داده بودند كه ما اجرا كنيم و اگر هم اجرا نكنيم، تيم ما حذف مي‌شود. اين برنامه هم مدام تغيير مي‌كند. من نديدم كه همه با هم بي‌انديشند و فكر كنند.

رويانيان افزود: سه عامل اصلي در بهتر شدن اوضاع فوتبالي كشور مناسب است كه اول با هم فكر كردن و انديشيدن. دوم تعامل در اجرا و سوم اخلاق در رفتار است كه سومي اهميت بالايي دارد.اخلاق بايد در فوتبال رسوخ كند. ما بايد آستانه تحملمان را بالا ببريم و بگويم درود به مخالفانمان.

رويانيان در پايان از هواداران تيمش خواست تا با خريد كارت‌هاي اعتباري پرسپوليس اين تيم را از وابستگي به بودجه دولتي نجات دهند و گفت: من از هواداران مي‌‌خواهم با خريد كارت‌هاي هواداري پرسپوليس كه پورتابل ويژه اي دارد، شرايطي را فراهم كه كنند كه پرسپوليس محتاج نباشد.

پرسپوليس الان محتاج پول دولت و اسپانسرها است. ما شرايط مساعدي را براي استفاده هواداران در شهرها و شهرستان‌ها از اين كارت‌ها فراهم ‌كرده‌ايم . از آن‌ها مي خواهيم كه به ما اعتماد كنند و از اين كارتها استفاده كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، رويانيان پس از اين نشست در جمع خبرنگاران درباره تباني چند نفر از بازيكنان فوتسال تيم پرسپوليس در بازي گيتي‌پسند اظهار كرد: رفتار اين بازيكنان صحيح و پاك نبود و ما با جديت با آن‌ها برخورد مي‌‌كنيم.

قائم مقام باشگاه، مربي با اخلاق و متعصب تيم فوتسال پرسپوليس يعني آقاي حيدريان و نيز امام وردي سرپرست تيم فوتسال پرسپوليس هر سه اين نفرات تخلف سه، چهار بازيكن تيم ما را محرز دانسته و تاييد كردند كه به همين خاطر ما با آن‌ها برخورد جدي مي‌‌كنيم .

رويانيان در بيان شيرين‌ترين و تلخ‌ترين خاطرات در سال 90 نيز گفت: تلخ‌ترين خاطره‌ام مربوط به شكست پرسپوليس در داربي رفت امسال بود و شيرين ترين خاطره‌ام مربوط به داربي برگشت بود.

پيروزي در 10 دقيقه و آن هم با يك تيم 10 نفره بسيار شيرين است و اين پيروزي ارزشمندتر از آن نتيجه‌ شش بر صفر در سال‌هاي گذشته بود.

اميدوارم پرسپوليسي‌ها در بازي با الشباب ورود خوبي به سال جديد داشته باشند. اميدوارم استقلال در روز اول عيد برنده شود و پرسپوليس هم در روز دوم عيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016