شنبه 5 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورغلامي: كيفيت زمين عامل بازي بد ملوان بود، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: زمين نامساعد و چمن مصنوعي استاديوم رشت، در كيفيت بازي ملوان تاثير منفي گذاشت و در صورتي كه در زمين بهتري بازي مي‌كرديم، قطعا كيفيت بهتري را از بازيكنانم شاهد بوديم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه گيلان فرهاد پورغلامي پس از تساوي بدون گل ملوان مقابل داماش با بيان اين مطلب اظهار كرد: وضعيت چمن مصنوعي استاديوم شهيد عضدي رشت به گونه‌اي بود كه داماش گيلان مي‌توانست بهتر بازي كند. در واقع در روزهاي اخير صرفا يك جلسه كوتاه توانستيم بر روي چمن مصنوعي كوچك انزلي تمرين كنيم كه براي اين ديدار كافي نبود.

وي ادامه داد: به هر ترتيب از بازي خوب داماش گيلان نمي‌توانست گذشت كه صاحب فرصت‌هاي خوبي براي گلزني شدند اما اكثر موقعيت‌هايشان به ويژه در نيمه دوم از روي ضربات ايستگاهي شكل گرفت و در مجموع خط هافبك داماش در اين ديدار بهتر از خط هافبك ملوان ظاهر شد.

پورغلامي تصريح كرد: در بازي رفت تيم ملوان حاكم ميدان بود و بازيكنان داماش با وجود دفاع كردن، توانستند به پيروزي برسند. در بازي امروز نيز داماش در مجموع برتري نسبي داشت ولي اين برتري صرفا از روي ضربات ايستگاهي شكل گرفت.

سرمربي ملوان ادامه داد: صحنه‌هاي داوري در اين ديدار بيشتر به سود ملوان بود هرچند در طول دو نيمه به بازيكنانم توصيه كردم بيشتر خودشان را كنترل كنند چون به آرامش مي‌رسيديم.

وي با تقدير از نمايش ايده‌آل مهدي رحيم‌زاده دروازه‌بان ملوان، اظهار كرد: رحيم‌زاده امروز با نمايش خيره‌كننده‌اش باعث شد دروازه‌ ملوان در اين مسابقه حساس و حيثيتي بسته بماند و با وجود اينكه بيش از يك سال به دليل مصدوميت از ميادين فوتبال به دور بود، شاهد درخشش فوق‌العاده‌اي از اين دروازه‌بان آينده‌دار بوديم.

پورغلامي ادامه داد: به هر حال كيفيت نامساعد چمن مصنوعي عضدي رشت باعث شد نتوانيم بازي خوبي ارائه كنيم هرچند بارندگي نيمه دوم هم باعث شد حتي در دادن پاس‌هاي عادي هم عاجز بمانيم. به هر ترتيب كسب اين يك امتياز با توجه به نزديكي فاصله امتيازي داماش و ملوان براي تيمم غنيمت است و اميدوارم در بازي‌هاي باقي مانده به امتيازات مد نظر دست پيدا كنيم.

سرمربي ملوان با انتقاد از عدم برگزاري مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت تصريح كرد: بر طبق مصوبه ابتداي فصل قرار بود چهار بازي خانگي داماش گيلان مقابل استقلال، پرسپوليس، تراكتورسازي و ملوان در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود كه براي اين بازي حتي با وجود مخالفت شوراي تامين استان گيلان، با تلاش مسئولان داماش اين ديدار را در چمن مصنوعي عضدي رشت برگزار كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پورغلامي درباره فحاشي تماشاگران داماش و ملوان در اين داربي متذكر شد: يكي از آرزوهاي قلبي‌ام اين است كه تماشاگران دو تيم را به هم نزديك كنيم و براي اين هدف، حاضر به انجام هر كاري خواهم بود. در واقع فوتبال براي وصل كردن است نه جدا كردن و اميدوارم روزي تماشاگران رشت و انزلي با يكديگر آشتي كنند.

وي در پايان درباره ديدار چهارشنبه تيمش مقابل استقلال تهران خاطرنشان كرد: اطمينان دارم ديداري كه مقابل استقلال در استاديوم آزادي ارائه خواهيم كرد به مراتب بهتر از بازي امروز خواهد بود و به طور قطع براي كسب هر سه امتياز مقابل استقلال ظاهر خواهيم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016