چهارشنبه 9 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملی پوشان كشتی ایران تمرینات خود را در قزاقستان آغاز كردند

تهران - ملی پوشان كشتی آزاد و فرنگی ایران كه به منظور شركت در رقابت های گزینشی كشتی بازی های المپیك 2012لندن، روز دوشنبه عازم قزاقستان شدند، امروز (سه شنبه) تمرینات خود را در این كشور آغاز كردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون كشتی، كشتی گیران تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی كشورمان اعزامی به رقابت های گزینشی كشتی بازی های المپیك در قزاقستان، عصر امروز (سه شنبه)، نخستین تمرین خود را در شهر آستانه پایتخت این كشور انجام دادند.

اعضای تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی ایران كه روز دوشنبه، تهران را به مقصد شهر آستانه پایتخت قزاقستان از طریق شهر استانبول تركیه ترك كردند، بامداد امروز (سه شنبه) از استانبول وارد شهر آستانه قزاقستان شده و بلافاصله در هتل در نظر گرفته شده مستقر شدند.

ملی پوشان كشتی آزاد و فرنگی كاران كشورمان عصر امروز نخستین تمرین خود را كه اختصاص به تمرین مرور فن داشت، در سالنی در نزدیكی هتل محل اقامت تیم و زیر نظر اعضای كادر فنی تیم های ملی برگزار كردند.

در تمرین كشتی گیران آزادكار كه زیر نظر مستقیم 'رسول خادم' سرمربی و مدیر تیم های ملی كشتی و امور فنی برگزار شد، كشتی گیران پس از دویدن و نرمش، تمرین مرور فن را انجام دادند. خادم و سایر مربیان تیم ملی در حین این تمرین، نكات فنی لازم را به كشتی گیران گوشزد كردند.

كشتی گیران كشورمان تمرینات خود را طبق برنامه تنظیمی در شهر آستانه قزاقستان دنبال می كنند و تمرینات وزنه و بدنسازی كشتی گیران نیز در هتل محل اقامت آنان برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تمامی كشتی گیران و مربیان تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی ایران به جزء 'محمدرضا آذرشكیب' كشتی گیر وزن 120 كیلوگرم تیم ملی كشتی آزاد كه قرار است امشب به همراه بهمن طالبی و

اردوان صاحب داوران المپیكی كشتی كشورمان عازم قزاقستان شود، اكنون در شهر آستانه حضور دارند.

رقابت های گزینشی كشتی آزاد و فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن در قاره آسیا، در روزهای 11 تا 13 فروردین ماه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود و ملی پوشان كشتی آزاد و فرنگی كشورمان به ترتیب برای كسب 3 و 4 سهمیه باقی مانده بازی های المپیك 2012 لندن به مصاف حریفان خود می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016