شنبه 12 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نایب رییس فدراسیون جودو: در بازیهای آسیایی به دنبال مدال بانوان هستیم

نایب رییس فدراسیون جودو گفت: برنامه ویژه ای برای ارتقای سطح فنی بانوان داریم تا بتوانیم در این بخش برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ به مدال دست پیدا کنیم.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، آرش میراسماعیلی در دیدار با نایب رییس فدراسیون در بخش بانوان، کادر فنی و اعضای تیم ملی بانوان گفت: بانوان ایرانی پتانسیل بالایی دارند، به شرط آن که جدی گرفته شده و با در اختیار قراردادن امکانات لازم و به کار گیری برنامه های کاربردی و اثرگذار، از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: برنامه اصلی ما بعد از مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد. برنامه های خود را برای موفقیت در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ تدوین کرده و در هر دو بخش بانوان و آقایان کار جدی را برای رسیدن به این هدف آغاز خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این دیدار که در محل فدراسیون انجام شد، خانم پورامین و کادر فنی تیم ملی گزارشی از برنامه های انجام شده و وضعیت تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ارایه داده و اعضای تیم نیز تک تک طی سخنانی نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را با نایب رییس فدراسیون در میان گذاشتند.

میراسماعیلی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار گفت: در این جلسه سخنانی مطرح شد که بسیار می تواند در پشرفت فنی بانوان موثر باشد. در بین این سخنان به نکات مهمی پی بردم که می تواند در تدوین برنامه های ما مفید باشد.

نایب رییس فدراسیون در پایان گفت: شاید در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا محدودیت اعزام داشته باشیم ولی در آینده برنامه های آقایان و بانوان به طور یکسان اجرا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016