دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کفاشيان: به AFC و فيفا اطمينان دادم مشکلی نيست

خبرگزاری مهر ـ رئيس فدراسيون فوتبال که پس از انتخابات پرسروصدای اسفندماه مورد سوال مسئولان کنفدراسيون آسيا و فدراسيون بين المللی فوتبال قرار گرفته بود،گفت: در نشستی که با مسئولان AFC داشتم و نامه نگاری که به فيفا صورت گرفت، اطمينان خاطر دادم مشکلی وجود ندارد.

علی کفاشيان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضورش در مقرر کنفدراسيون فوتبال آسيا که ابتدای فروردين ماه جاری صورت گرفت گفت: در اين جلسات مسئولان کميته‌های مختلف فدراسيون فوتبال حضور داشتند و جلساتی را با همتايان خود در کميته های مختلف کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: در سفر به مالزی ديدارهايی با آلکسی دبيرکل کنفدراسيون و جيلانگ سرپرست کنفدراسيون داشتيم و در مورد مسائل مختلف با آنها صحبت کرديم. البته پس از گزارش هايی که در مورد وضعيت فوتبال ايران ارائه کردم سرپرست کنفدراسيون فوتبال آسيا از شرايط حاکم ابراز رضايت کرد که بيشتر رضايت وی از پروژه آسيا ويژن در ايران بود.

وی با بيان اينکه مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا حمايت کاملی از مجموعه فعلی فدراسيون فوتبال ايران داشتند خاطرنشان کرد: البته برخی مسئولان کشورهای عربی پيشنهادهايی را مطرح کردند که در نهايت منجر به کاهش سهميه ايران می شد. آنها می خواستند امتياز برخی فاکتورها مثل حضور تماشاگران و سطح فنی کاهش پيدا کند و در مقابل امتياز ورزشگاه ها و امکانات بيشتر شود که ما با اين طرح مخالفت کرديم.

علی کفاشيان در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر به اتفاقات پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: ما پاسخ نامه مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا را داديم و به آنها اطمينان خاطر داديم که هيچ مشکلی برای فوتبال ايران وجود ندارد و تنها برخی مسائل و مشکلات داخلی است که آنها را هم خودمان برطرف خواهيم کرد.

کفاشيان در مورد سال ۹۱ و اتفاقات پيش روی فوتبال ايران نيز گفت: سال گذشته ما در عرصه بين المللی موفق بوديم اما امسال سال سخت و سرنوشت سازی پيش رو داريم. بازيهای حساس تيم ملی و راهيابی به جام جهانی را در پيش داريم. ضمن اينکه دنبال کرسی های بين المللی نيز هستيم و بايد تلاش کنيم تا زمينه کسب کرسی های مهم در کنفدراسيون فوتبال آسيا را فراهم کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد برگزاری ديدارهای تدارکاتی برای تيم ملی نيز گفت: اکثر کشورهای آسيايی برای برگزاری بازی دوستانه و تدارکاتی با تيم ملی ايران ابراز تمايل کردند و پيشنهاداتی را هم دادند که ما آنها را منوط به مشورت با کادر فنی کرديم. ژاپن و اردن کشورهايی بودند که از بازی با ايران استقبال کردند اما هنوز زمان برگزاری اين بازيها مشخص نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016