چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يك تيم روسيه‌اي خواهان جذب مصطفي نظري شد

يك تيم روسيه‌اي به دنبال جذب دروازه‌بان شماره يك تيم ملي فوتسال است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مصطفي نظري دروازه‌بان فصل گذشته گيتي‌پسند اصفهان، قراردادش با اين تيم به پايان رسيده و به نظر مي‌رسد با توجه به حاشيه‌اي كه در فصل گذشته برايش در اين تيم به وجود آمد، فصل آينده را در تيم ديگري حضور داشته باشد.

بهترين دروازه‌بان جهان در سال 2010 در اين رابطه به ايسنا، گفت: قراردادم در پايان فصل 90 با گيتي‌پسند به اتمام رسيده است. درباره جدايي‌ام نيز طي فصل شرايطي پيش آمده بود كه ديگر قصد ماندن را نداشتم، ‌اما به خاطر آقايان جنتي و طاهري اولوويتم گيتي‌پسند است، اما من هم مثل هر بازيكن حرفه‌اي مي‌توانم خودم تصميم گيري كنم.

نظري در ادامه با بيان اين كه يكي از تيم‌هاي خوب روسيه‌اي به او پيشنهاد داده، گفت: اين پيشنهاد را با مالك باشگاه گيتي‌پسند در ميان گذاشتم و وي نيز موافقت كرد، اما خودم هنوز در اين زمينه تصميم نگرفته‌ام. در ضمن شرايط مالي تيم روسي هم با تيم‌هاي ايراني فاصله زيادي دارد و تنها در اين زمينه به توافق نرسيده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دروازه‌بان تيم ملي همچنين درباره حرف و حديث‌هاي به وجود آمده در فوتسال مبني بر تباني در ليگ برتر، تاكيد كرد: اين بازي‌هايي كه در فوتسال راه انداخته‌اند به خاطر خصومت‌هاي شخصي برخي از افراد است و مي‌‌خواهند از اين طريق با يكديگر تسويه حساب كنند اما اين وسط باشگاه‌ها جريحه‌دار مي‌شود و اوضاع به نفع آن‌هايي مي‌شود كه مي‌‌خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند.

نظري تاكيد كرد: به عنوان عضوي از خانواده فوتسال مي‌‌خواهم اين بحث را جمع كنند. ما هر جا مي‌رويم مورد پرسش مردم قرار مي‌گيريم. همچنين اين حرف و حديث‌ها منجر به نابودي اين رشته مي‌شود و از طرفي هم با اين عنوان معروف مي‌شود كه درست نيست.

در كل شرايط سختي داريم و من اميدوارم هر چه زودتر راي كميته‌ انضباطي اعلام شود تا برويم در جام باشگاه‌هاي آسيا و نايب قهرماني را بدهيم و قهرماني را پس بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016