شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علیزاده ظهر امروز برای كسب سهمیه المپیك به میدان می رود

تهران- ملی پوش وزن 74 كیلوگرم كشتی فرنگی كشورمان ظهر امروز (شنبه) برای كسب تنها سهمیه باقیمانده وزن 74 كیلوگرم المپیك لندن به میدان خواهد رفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ فرشاد علیزاده در حالی برای كسب سهمیه المپیك 2012 لندن راهی رقابتهای گزینشی فنلاند شد كه هادی علیزاده پورنیا نتوانست در رقابتهای گزینشی چین به این سهمیه دست یابد.

فرشاد علیزاده فرنگی كار وزن 74 كیلوگرم كشورمان هفته گذشته پس از ناكامی همتای خود مستقیما از چین راهی هلسینكی فنلاند شد و عصر روز گذشته نیز در جمع مدعیان این وزن، روی باسكول وزن كشی رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق آخرین اخبار از سایت فدراسیون كشتی؛ عصر روز گذشته در این وزن 32 كشتی گیر روی باسكول رفتند كه طبق برنامه فرشاد علیزاده باید در دور نخست به مصاف پیتر نواك از چك برود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار ریكاردو گیل از اسپانیا و فلورین مارچل از اتریش مسابقه دهد.

گفتنی است، كشتی گیران نروژ، چین، ازبكستان، فنلاند، فرانسه و ایتالیا از جمله كشتی گیران سرشناس حاضر در گروه علیزاده هستند.

رقابتهای این وزن از ساعت 14:30 دقیقه امروز شنبه به وقت تهران در شهر هلسینكی فنلاند آغاز می شود. لازم به یادآری است نماینده كشورمان در صورت كسب چهار پیروزی و فینالیست شدن می تواند سهمیه المپیك لندن را كسب كند تا تركیب فرنگی كاران نیز مانند آزادكاران كامل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016