چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان خوش هفته پنجم ليگ قهرمانان برای آبی‌ها: زنده شدن اميدهای استقلال برای صعود

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ استقلال ايران توانست با شکست ۳ بر صفر الريان قطر و ۸ امتيازی شدنش، در رده دوم گروه A قرار بگيرد و اميد زيادی به صعود داشته باشد.

به گزارش ايسنا، ديدار دو تيم استقلال و الريان که از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقيقه در چارچوب ديدار مقدماتی ليگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با نتيجه ۳ بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد. گل‌های استقلال را آرش برهانی (۲۳ پنالتی و ۹۴) و اسماعيل شريفات (۷۷) به ثمر رساندند.

در دقيقه ۸ بازی آندرانيک تيموريان از پشت محوطه شوتی را راهی دروازه الريان کرد که با اختلاف کمی از گوشه دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه ۱۰ فريدون زندی از روی نقطه کرنر سمت چپ دروازه الريان توپی را به روی دروازه الريان ارسال کرد که تنها سر جيلويد ساموئل به آن ساييده شد و اين موقعيت از دست رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقيقه ۲۲ مدافع الريان در محوطه جريمه خودی مرتکب خطای هند شد که اين مسئله باعث شد که داور پنالتی بگيرد و آرش برهانی توانست با زدن اين توپ به وسط دروازه الريان استقلال را يک بر صفر پيش بيندازد.

در دقيقه ۳۸ مهدی رحمتی با عکس‌العمل خوبش شوت بازيکن الريان را گرفت.

۴۱در دقيقه ميلاد ميداوودی صاحب موقعيتی شد که توپش به تيرک دروازه خورد و آرش برهانی نيز در برگشت به توپ ضربه زد که باز هم به تير خورد.

۴۲ برهانی توپ را در محوطه جريمه به ميداوودی رساند که باز هم تلاش او بی نتيجه ماند.

نيمه دوم

دقيقه ۵۲ فريدون زندی پا به توپ شد و با انجام حرکت در عرض از پشت محوطه جريمه الريان شوتی را به سمت دروازه اين تيم زد که با اختلاف کمی به بيرون رفت.

در دقيقه ۶۳ تاواتا موقعيتی را برای تيمش به دست آورد که مهدی رحمتی نتوانست به خوبی اين توپ را جمع کند و توپ را دفع کرد. در برگشت خسرو حيدری اين توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه ۷۴ بازيکنان الريان از سمت راست حرکتی را ترتيب دادند و بازيکن اين تيم شوتی را زد از سمت چپ دروازه استقلال به بيرون رفت.

در دقيقه ۷۶ آندرانيک تيموريان توپی را به اسماعيل شريفات رساند و اين بازيکن استقلال از ميانه زمين پا به توپ به سمت دروازه آلريان حرکت کرد و صاحب موقعيت تک به تکی شد که باعث به ثمر رسيدن گل دوم استقلال شد.

در دقيقه ۸۳ آرش برهانی نيز يک موقعيت خطرناکی به دست آورد که دروازه‌بان الريان اين توپ را گرفت.

در دقيقه ۸۶ الريان در پشت محوطه جريمه استقلال صاحب ضربه ايستگاهی شد که مهدی رحمتی اين توپ را جمع کرد.

درحالی‌که داور بازی چهار دقيقه وقت اضافه برای اين بازی اعلام کرده بود، آرش برهانی در ثانيه‌های پايانی موفق شد روی پاس مجتبی جباری با يک بغل پای ساده گل سوم استقلال را به ثمر برساند تا در اين هفته استقلال و سپاهان دو نماينده پيروز ايران در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016