چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی تيم ملی فوتبال ايران مقابل موزامبيک


تيم ملی فوتبال ايران در ديداری تدارکاتی با ۳ گل موزامبيک را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال ايران عصر امروز (چهارشنبه) در ديداری تدارکاتی در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تيم ملی موزامبيک رفت و در نهايت با ۳ گل مقابل اين حريف به برتری رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی که با استقبال ۵ هزار نفری هواداران همراه بود، ايران با ترکيب شهاب گردان، احسان حاج‌صفی، پژمان نوری، محمد قاضی، شجاع‌ خليل‌زاده، ابراهيم کريمی، حسين ماهينی، محمد غلامی، رضا حقيقی، قاسم حدادی‌فر، قاسم دهنوی وارد زمين شد و تا پايان نيمه نخست با همين بازيکنان کار کرد.

در نيمه دوم کی‌روش تعويض‌های متعددی انجام داد و بازيکنانی چون محسن فروزان، رضا نوروزی، اکبر صادقی و ميلاد زنيدپور وارد زمين شدند.

گل‌های ايران را در اين بازی محمد غلامی(۱۱)، قاسم دهنوی(۴۰) و پژمان نوری(۶۶) به ثمر رساندند.

تيم ملی موزامبيک که نتوانسته بود برای اين ديدار بازيکنان اصلی خود را به ايران بياورد در دقيقه ۸۰ با اخراج دروازه‌بان خود ۱۰ نفره شد. در دقيقه ۸۰ با اخراج دو يار خود ۹ نفره شد. بخشی زاده بازيکن اين تيم را اخراج کرد و دروزاه‌بان اين تيم هم به دليل اعتراض اخراج شد. در اين لحظه نکته جالب اين بود که موزامبيکی‌ها با خود دروزاه‌بان ديگری نياورده بودند و يکی از بازيکنان اين تيم مجبور شد در ۱۰ دقيقه پايانی بازی در دروازه بايستد. هرچند که در اين دقايق ملی‌پوشان ايران نتوانستند گل ديگری را وارد دروازه تيم رده ۱۰۶ جهان کنند.

قرار است کی‌روش پس از اين بازی به همراه بازيکنان موزامبيک به اين کشور سفر کند. کی‌روش اصالتی موزامبيکی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016