شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی رضایی: با یك برنامه 14 ماهه به بازیهای پارالمپیك می رویم

تهران - بی گمان تیم ملی والیبال نشسته ایران را باید در در زمره پرافتخار ترین تیم های ورزشی كشورمان قلمداد كرد كه در عرصه مسابقات بزرگ جهانی و بازیهای پارالمپیك ، توفیق های سترگی را به ارمغان آورده است .

به گزارش ایرنا ، این تیم كه پنج عنوان قهرمانی در شش دوره بازیهای پارالمپیك و هفت مقام نخست جهانی را در ویترین افتخارات خود دارد ، اكنون نیز اماده عبور از موانع و فتح ناب ترین مدال در لندن است تا این افتخارات را دست نیافتنی كند.

در این راستا ، كادر فنی این تیم در پرتو مساعدت مسوولان تلاشگر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و كمیته ملی پارالمپیك ، یك برنامه 14 ماهه را در دستور كار قرار داده تا بتواند در لندن نیز گلیم خود را تا مرز قهرمانی بیرون بكشد.

' هادی رضایی ' سرمربی موفق تیم ملی والیبال نشسته كشورمان روز شنبه و در جریان هفتمین مرحله اردوی اماده سازی این تیم به خبرنگار ایرنا گفت : ما تمرینات امادگی را از سال گذشته آغاز كردیم و شش مرحله را طبق برنامه و با جدیت ، به پیش برده ایم .

وی افزود : سه مرحله دیگر در اردوی تداركاتی خواهیم بود و ما بر این باوریم تا با تاكتیك های جدید ، خود را اماده مصاف با رقبای قدر كنیم .

این مربی در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت : در حال حاضر بازیكنان به 70 درصد آمادگی رسیده اند كه تا پیش از اعزام به بازیهای پارالمپیك لندن ، آنها را به آمادگی كامل خواهیم رساند . البته در این راستا ، مربیان و همكارانم ، تلاش بی حد و حصری داشته و خواهند داشت تا این برنامه 14 ماهه را به انجام برسانند.

وی با تاكید بر اینكه نباید در باد قهرمانی های گذشته خوابید و از تحركات رقبا غافل بود ، گفت : حریف اصلی ما بوسنی است اما نباید از مصر - روسیه - المان و برزیل نیز غافل شد . طبعا این رقبا با اشنایی كامل از اوضاع و احوال تیم ایران به لندن می آیند و ما باید در این زمینه حواسمان را شش دانگ جمع كنیم .

رضایی درباره اردوی المان گفت : تیم ایران روز بیستم تیر ماه به آلمان می رود تا در تورنمنت بین المللی این كشور حضور یابد . تا انجایی كه اطلاع دارم تیم های اوكراین و مصر و همچنین تیم میزبان در این مسابقات حضور خواهند داشت اما خیلی خوشحال خواهیم شد كه بوسنی به عنوان جدی ترین حریف ما نیز به آلمان سفر كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه گفت : از رسانه ها و مسوولان می خواهم كه بیش از پیش از تیم ملی والیبال نشسته حمایت كنند ، نه اینكه در استانه بازیهای مهمی چون پارالمپیك به سراغ ما بیایند . حضور 14 ماهه در اردو شاید به زبان آسان باشد ولی انصافا ، كار بسیار سختی است و باید بگویم كه قهرمانیهای گذشته به این سادگی ها حاصل نشده است .

وی افزود : من هم همانند میلیونها ایرانی به فوتبال علاقه مند هستم اما به موازات توجه ویژه مسوولان و رسانه ها به این رشته ، حداقل 10 درصد هم بفكر ما باشند .

رضایی ادامه داد : مدیران باشگاههای صنعتی بویژه باشگاههای تهرانی كه میلیاردها تومان هزینه تیم داری می كنند ، شایسته است تا در لیگ والیبال نشسته نیز حضور داشته باشند .

وی در پایان از تلاش مسوولان فدراسیون جانبازان و معلولان قدردانی كرد و گفت : ما پس از شش دوره حضور در بازیهای پارالمپیك ، صاحب یك مجموعه كامل شده ایم تا از امكانات خوب این فدراسیون در جریان اردوها استفاده كنیم كه جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی نمایم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016