دوشنبه 18 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: مشکل اساسی پرسپوليس «ليدر‌ها» هستند


از امروز برای فصل آينده فکر ‌می‌کنم /ليدرهای پرسپوليس که تعدادشان به۱۰نفر نمی‌رسد اما حاشيه‌های بسياری برای تيم ايجاد کردند و اجازه ندادند اين تيم روی آرامش را ببيند


ايلنا: سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن و بازيکن اسبق تيم بايرن مونيخ با اشاره به حضور اين تيم در فينال ليگ قهرمانان و ديدار برابر چلسی گفت: من دوست دارم تيم بايرن مونيخ قهرمان اروپا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی دايی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ايلنا با بيان اين مطلب افزود: من خودم همراه تيم بايرن مونيخ سابقه حضور در فينال ليگ قهرمانان را دارم و اين ديدار من را به ياد آن بازی ‌می‌اندازد، گرچه در آن ديدار من روی نيمکت بودم اما خاطرات زيادی از آن بازی دارم و يکی از اتفاقات بياد ماندنی دوران فوتبالی‌ام بود.

وی ادامه داد: با توجه به اينکه بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگی خود فينال را برگزار ‌می‌کند، فکر ‌می‌کنم اين تيم از شانس زيادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است، البته چلسی هم به تازگی عنوان قهرمانی جام حذفی انگليس را تصاحب کرده و انگيزه‌های زيادی برای کسب نخستين جام قهرمانی در اروپا دارد.

سرمربی تيم راه‌آهن که با پيروزی مقابل تيم پرسپوليس بقای اين تيم را در ليگ بر‌تر مسجل کرد، در خصوص برنامه‌های آينده خود در اين باشگاه متذکر شد: بعد از مطمئن شدن از بقا در ليگ بر‌تر از امروز به فکر فصل آينده خواهم بود تا با بررسی تمامی جوانب بهترين تصميم را برای آينده فوتبالی‌ام بگيرم. هنوز يک هفته ديگر از مسابقات ليگ بر‌تر باقی‌مانده و تلاش ‌می‌کنم در اين ديدار نيز نتيجه لازم را بدست آورم.

علی دايی همچنين با اشاره به ديدار با پرسپوليس تصريح‌کرد: جا دارد از صميم قلب به بازيکنان راه‌آهن برای کسب اين پيروزی تبريک بگويم و به آنها خسته نباشيد می‌گويم. ما در ديدار برابر پرسپوليس به ويژه در نيمه نخست فوتبال خيلی خوبی را به نمايش گذاشتيم و بر‌تر از حريف بوديم. از‌‌ همان دقيقه اول ‌می‌دانستيم بايد هافبک‌های پرسپوليس را از بازی خارج کنيم که خوشبختانه در اين کار موفق بوديم اما در عدم آفسايدگيری مناسب گل‌هايی را دريافت کرديم اما در کل توانستيم ۳ امتياز را کسب کنيم. البته ما در ديدار هفته گذشته نيز ‌می‌توانستيم چنين بردی را به دست بياوريم اما متاسفانه يکسری مسايل باعث شد نتوانيم به اين هدف خود دست يابيم.

وی ادامه داد: پرسپوليس در اين ديدار تمام سعی خودش را کرد و حتی اگر در دقايق آخر آن توپ را فرشيد کريمی نمی‌گرفت چه بسا بازی مساوی ‌می‌شد. در کل معتقدم مشکل اساسی پرسپوليس ليدرهای آنها هستند که تعدادشان به ۱۰ نفر نمی‌رسد اما آنها حاشيه‌های بسياری برای تيم ايجاد کردند و اجازه ندادند اين تيم روی آرامش را ببيند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016