شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرابی در رزرو پنجم المپیکی‌ها قرار گرفت

خبرگزاری فارس: بدمینتون‌باز ایران در لیست اولیه فدراسیون جهانی بدمینتون در رزرو پنجم برای حضور در المپیک لندن قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، کاوه مهرابی، بدمینتون‌باز ایران با قرار گرفتن در رده 83 لیست فدراسیون جهانی برای حضور در المپیک 2012 لندن رزو پنجم را به خود اختصاص داد.

هم‌اکنون فدراسیون جهانی 34 بدمینتون‌باز برتر دنیا به همراه یک نماینده از قاره آفریقا و یک نماینده از قاره اقیانوسیه را به المپیک دعوت کرده است. دو نماینده آفریقا و اقیانوسیه جز 34 بدمینتون‌باز برتر نیستند، اما به علت اینکه باید از هر قاره حداقل یک نماینده در المپیک حضور داشته باشد این دو نماینده انتخاب شدند.

مهرابی برای حضور در المپیک لندن باید تا اواخر خردادماه صبر کند تا وضعیت نمایندگان کشورهای مختلف مشخص شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه گفت: سهمیه برخی کشورها قبول نمی‌شود و به همین دلیل لیست رزروی را اعلام می‌کنند. تا 2، 3 هفته مانده به المپیک فرصت تغییر در این لیست وجود دارد.

نماینده ایران در المپیک پکن در پاسخ به این سوال که در دوره گذشته چه رزروی را به خود اختصاص داده بود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حتی در رزرو 7، 8 بودم. به هر حال امیدوارم بتوانم در المپیک لندن نیز حاضر شوم.

به گزارش فارس، امتیازدهی به بدمینتون‌بازان جهان به اتمام رسیده است و جایگاه و امتیاز جهانی نمایندگان کشورهای مختلف در رده‌بندی جهانی تغییر نخواهد کرد، اما با توجه به اینکه کشورهای حاضر در در ره بندی جهانی سهمیه ای برای المپیک دارند شانس سایر نمایندگان برای حضور در این رقابت‌ها افزایش می‌یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016