سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش پس از شش روز امروز به ايران برمی‌گردد، ادامه مذاکرات ايران با آلبانی


کارلوس کی‌روش که پس از بازی تدارکاتی تيم‌های ملی فوتبال ايران و موزامبيک به دوبی رفته بود عصر امروز (سه‌شنبه) به تهران برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، براساس آخرين اخبار از تيم ملی فوتبال ايران، کارلوس کی‌روش که بلافاصله پس از بازی تدارکاتی اين تيم مقابل موزامبيک به مرخصی شش روزه رفته بود عصر امروز (سه‌شنبه) از دوبی راهی تهران می‌شود اما در اين مدت دستياران سرمربی تيم ملی در تهران حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين در آستانه ۱۶ روز مانده تا اولين ديدار تيم ايران در مرحله پايانی انتخابی جام جهانی برزيل که در تاشکند برابر ازبکستان خواهد بود، تيم ملی از هفته آينده اردوی خود را آغاز می‌کند اما تاريخ دقيق شروع اردو هنوز مشخص نيست. ملی‌پوشان به طور مستمر تا چهار خرداد (زمان بازی با ازبکستان) در اردو خواهند بود که نيمی از اين اردو در تهران و بخش دوم آن در ترکيه خواهد بود.

همچنين با وجود پيگيری کادر فنی برای انجام دو بازی تدارکاتی تا پيش از بازی با ازبکستان هنوز هيچ حريفی قطعی نشده است. قرار بود تيم ملی در ترکيه با عراق بازی کند اما اين مسابقه لغو شد و از آلبانی به عنوان حريف جايگزين و البته احتمالی نام برده می‌شود. البته فدراسيون مشغول مذاکره با نمايندگان اين تيم بوده اما هنوز توافقی حاصل نشده است. آلبانی فعلا تنها تيمی است که مسوولان تيم ايران به عنوان حريف تدارکاتی انتخاب کردند! ديگر بازی تدارکاتی که قرار بود در پايان اردوی تهران فراهم شود به دليل پيدا نکردن حريفی تا به امروز تقريبا لغو است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016