چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آذربایجانی ها شش سهمیه المپیك و پارالمپیك لندن گرفته اند

ارومیه - مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تاكنون شش سهمیه المپیك و پارالمپیك 2012 لندن توسط ورزشكاران شایسته این استان كسب شده است.

علی ملااحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: كسب سهیمه المپیك افتخار بزرگی است كه با همت و تلاش تمامی عوامل و دست اندراكان ورزش استان و قهرمانان این حوزه در راستای اعتلای نام ایران اسلامی به دست آمده است.

وی اظهار داشت: سیامند رحمان در رشته وزنه برداری معلولان، ناصر حسن پور در والیبال نشسته، حسن جانفشان در تنیس روی میز معلولان و مجتبی شاهی در رشته جودو كم بینایان چهار ورزشكار پارالمپیكی شهریور ماه امسال برای كسب عنوانهای برتر به مصاف حریفان می روند.

ملااحمدی ادامه داد: محسن شادی قهرمان رویینگ ایران و آسیا، میركاوه موسوی قهرمان پرتاب چكش ایران و آسیا دو ورزشكار المپیكی استان هستند كه موفق به كسب این افتخار مهم شده اند.

وی همچنین ادامه داد: در رشته دوومیدانی كم بینایان نیز با حضور قهرمانی به نام فصیح عمرپور امید زیادی برای كسب هفتمین سهمیه المپیك و پارالمپیك داریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: تاكنون 50 سهمیه المپیك و پارالمپیك توسط ورزشكاران كشور در 17 رشته ورزشی كسب شده كه از این تعداد 43 ورزشكار مرد و 7 ورزشكار زن می باشند.

المپیك 2012 لندن با شعار 'الهام بخش یك نسل' با حضور بیش از 10 هزار و 500 ورزشكار در 302 رویداد ورزشی و 39 رشته و 26 عنوان ورزشی از پنجم تا بیست و یكم مرداد ماه امسال برگزار می شود.

رقابتهای پارالمپیك نیز از اوایل شهریور ماه آغاز می شود.

در این رقابتها بیش از 240 هزار داوطلب در برگزاری این رویداد مهم ورزشی شركت می كنند كه از این تعداد 70 هزار نفر به صورت داوطلبانه حضور دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016