چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلیت شارژی برای تماشای بازی های المپیك از تلویزیون

تهران - مسوولان برگزاری المپیك 2012 لندن پس از اینكه با تقاضای بیش از حد مردم برای خرید بلیت بازی ها مواجه شدند، به سوی تشویق آنها برای تماشای مسابقات از طریق صفحات بزرگ تلویزیونی روی آوردند.

به گزارش منابع خبری، كمیته برگزاری بازی ها برای این منظور كارت های شارژ 10 و 15 پوندی در نظر گرفته است تا علاقمندان با خریداری آنها بتوانند برخی از مسابقات را در 'هنمان هیل' ویمبلدون و 'المپیك پارك'‌ از طریق صفحات بزرگ تلویزیونی تماشا كنند.

البته تماشای برخی از مسابقات هم رایگان اعلام شده است.

یكی از این مسابقات دوچرخه سواری جاده است كه مسوولان برای آن 30 هزار بلیت را در ازای هر كدام 15 پوند شارژ خواهند كرد. 3500 بلیت هم با همین قیمت برای شروع و پایان رقابت های تایم تریل شارژ می شود.

علاوه بر این حدود شش هزار بلیت 10 پوندی برای سه روز پایانی تماشای بازی ها در هنمان هیل ویمبلدون شارژ خواهد شد. در این روزها هیچ مسابقه تنیسی در زمین های روباز برگزار نمی شود.

مسوولان كمیته برگزاری المپیك در بیانیه ای اعلام كرده اند، این بلیت های جدید كه از روز 23 مه (3 خرداد) در معرض فروش قرار می گیرد، به افراد بیشتری برای تماشای بازی ها كمك خواهد كرد. اما برخی نظر دیگری دارند و می گویند، این تلاشی برای كاهش انتقادها از سوی تقریبا یك میلیون نفری است كه ممكن است در مرحله بعد فروش بلیت ها باز هم موفق نشوند.

حدود 928 هزاز بلیت بازی های المپیك لندن از روز جمعه مجددا در معرض فروش قرار داده خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این مرحله 47 هزار بلیت برای دو و میدانی، 60 هزار بلیت برای والیبال ساحلی و 5 هزار بلیت برای مراسم افتتاحیه عرضه می شود و اولویت با افرادی است كه قبلا ثبت نام كرده اما موفق به دریافت بلیت نشده اند.

انتظار می رود تمامی بلیت ها ظرف چند ساعت فروخته شوند.

برنامه جدید كمیته میزبانی المپیك لندن منتقدانی هم دارد. 'برایان كوك سان' رییس فدراسیون دوچرخه سواری انگلیس ضمن ابراز نارضایتی خود گفته است: یكی از جذابیت های مسابقات جاده این بود كه مردم می توانستند به صورت رایگان مسابقات را ببیند ولی كمیته برگزاری قصد دارد با برنامه جدید خود برخی از هزینه هایش را جبران كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016