چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوي المپيكي پينگ‌پنگ: تمريناتم را در خانه انجام دهم بهتر است!

ندا شهسواري گفت: در حال حاضر تمرينات بدنسازي، تاكتيكي و تكنيكي خود را به صورت شخصي انجام مي‌دهم و اميدوارم بتوانم به آمادگي كامل تا اعزام به رقابت‌هاي المپيك برسم.

بانوي المپيكي پينگ‌پنگ ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌كه فدراسيون مسابقات تداركاتي را براي ملي‌پوشان المپيكي در نظر گرفته است، درباره‌ي روند آمادگي خود اظهار كرد: طبق اعلام فدراسيون، من و نوشاد عالميان به مسابقات كره جنوبي و مراكش اعزام مي‌شويم. هم‌چنين پيش از آغاز رقابت‌هاي المپيك، يك اردوي آمادگي در سوئد خواهيم داشت.

شهسواري درباره‌ي حريف تمريني گفت: ترجيحم اين است كه در خانه با برادرم تمريناتم را ادامه بدهم، چون اگر بخواهم در تهران اردو داشته باشم با اعضاي تيم ملي حريف خواهم شد كه برايم بهتر است رقباي ديگري با من تمرين كنند و درخواستم اين است كه فدراسيون حريف تمريني از كشورهاي ديگر برايم بياورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين ملي‌پوش المپيكي خاطرنشان كرد: من از نظر تكنيكي با شيوه‌ي هم‌تيمي‌هايم آشنايي بسيار دارم و ترجيح مي‌دهم كه حريف تمريني‌ام از كشورهاي ديگر باشند تا تجربه‌ي جديدي را به دست بياورم.

وي كه اخيرا در مسابقات ليگ بانوان حضور داشته است، در اين‌باره گفت: متاسفانه مسابقات امسال كه به صورت متمركز برگزار شد از سطح كيفي بالايي برخوردار نبود و در بين 11 تيم شركت‌كننده، تنها سه تيم قوي بودند.

شهسواري افزود: برگزاري مسابقات ليگ به صورت متمركز خوب نيست؛ چون تنها در چهار روز انجام مي‌شود؛ در صورتي كه ليگ بانوان بايد مداوم و پي‌درپي باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016