جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ویسی: تصميمم براي اعلام جدايي حرفه‌اي بود

سرمربی تیم صبای قم از جدايي‌اش در پايان رقابت‌هاي فصل جاري خبر داد.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اعلام این خبر گفت: من قرارداد یک ساله با تصیم صبا داشتم و ماموریتم به پایان رسید و من به هیئت مدیره گفتم از این تیم می روم تا دست‌تان برای انتخاب گزینه ای دیگر باز باشد.

وی ادامه اداد: در تمام دنیا به این شکل است که اگر مربی بخواهد از تیمی جدا شود یک ماه قبل اعلام می کند و به نظرم کاری که انجام دادم یک عمل حرفه ای بود تا دست باشگاه برای انتخاب نفر جدید باز باشد.

ویسی تاکید کرد: دلیل جدایی من از صبا پایان قرار داد بود و این را گفتم تا مدیران به فکر فصل جدید باشند این در حالی بود که می توانستم پس از اتمام قرار داد این موضوع را مطرح کنم اما اگر این کار صورت می گرفت دست باشگاه برای جذب مربی جدید بسته می شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بیان این که تیم صبا در این فصل شکل خوبی دارد افزود: با این وضعیت فعلی تیم، هر مربی که بیاید می تواند در لیگ برتر و ليگ قهرمانان آسیا کار کند.

ویسی در خصوص همکاری احتمالی اش با تیم پیکان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بیان کرد: هنوز همکاری من با هیچ تیمی قطعی نشده و با چند تیم در حال مذاکره هستم و انشاء الله پس از آسیایی شدن صبا تصمیم مشخص می شود.

سرمربی تیم صبای قم درخصوص دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم در هفته پایانی لیگ برترگفت: ما دیدار سختی را با تیم فجر که از نیم فصل دوم خودش را خوب نشان داده است خواهیم داشت.امیدواریم همانطور که بازیکنان صبا مقاومت کردند و تا هفته سی و سوم صبا را تا مقام چهارم نگه داشتند به كارشان ادامه دهند تا سهميه‌ي ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016