چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رویانیان مطرح کرد: پرسپولیس در شرایط خروج از بحران قرار گرفته

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس در شرایط خروج از بحران قرار گرفته است،گفت: دنیزلی با اجازه ما به ترکیه رفت اما در رابطه با سفرهایش تشکیل جلسه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و نتایج ضعیف این تیم گفت: پرسپولیس مدتی است که هدف یکسری برنامه ریزی ها و طرح ها قرار گرفته که هدف آن فقط افول تیم پرسپولیس و دلسرد کردن هواداران است.

وی درهمین خصوص افزود: مدت هاست که افراد و گروهایی به شکل هدفمند و به روشهای های گوناگون اما پنهانی اقداماتی را علیه پرسپولیس شروع کرده اند. آرزوی آنها سقوط قطعی پرسپولیس به دسته پائین تر بود و در این مسیر در تمام ابعاد فعال بودند.

رویانیان خاطر نشان کرد: دراین مدت برای دستیابی به موفقیت، تلاش های بسیاری انجام دادیم. هنگامی که افتخار خدمت به هواداران پرسپولیس به من داده شد، اقدامات و هزینه هایی صورت گرفت که آنها را غافلگیر کرد، اما بی کار ننشستند و با توسعه فعالیت های خود، دسیسه های جدیدی را طراحی کردند که به زودی در جای خود آنها را کاملا شفاف به هواداران و رسانه ها می گویم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه باید از شرایط پیش آمده فرصت های جدیدی ساخت، تصریح کرد: به لطف خدا پرسپولیس سقوط نکرد. البته این فشارها و مشکلات باعث شد غده های بیماری پرسپولیس سرباز کند تا مشکلات اساسی سال های اخیر کاملا شناسایی شود. تشخیص درست درد و عوامل آن، 50 درصد راه درمان است و به امید خدا و در سایه حمایت هواداران با اقداماتی که صورت خواهد گرفت، 50 درصد باقی مسیر، طی خواهد شد تا پرسپولیس بهبود پیدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رویانیان ادامه می دهد: زمانی که به فوتبال آمدم هیچگاه باور نمی کردم فوتبال تا این حد ناپاک باشد. دشمنان پرسپولیس تمامی تلاش خود را برای سقوط تیم به دسته یک انجام دادند اما به هدف نهایی خود نرسیدند، هر چند که ضربات زیادی به پیکره پرسپولیس وارد کردند. همانطور که گفتم از این مشکلات فرصت های تازه ای خواهیم ساخت. اکنون نقاط ضعف پرسپولیس که طی سالیان متمادی بوجود آمد را می شناسیم، نقاط ضعفی که به بدخواهان پرسپولیس فرصت عرض اندام می داد و با رفع آنها این فرصت ها را از آنها خواهیم گرفت.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: از این شرایط نباید ترسید. زمان پایان نگرانی ها به زودی فرا می رسد، چون پرسپولیس در شرایط خروج از بحران قرار گرفته است. فصل جاری بر هواداران و ما بسیار سخت و دشوار گذشت. باور آنچه بعضی صورت می دادند دشوار بود. با شناسایی بیماری ها و ضعف ها می خواهیم پرسپولیس را در مقابل عوامل بیماری زایی که از بیرون به ما حمله می کنند واکسینه کنیم و برای سال آینده تیمی قدرتمند، هماهنگ و منسجم تشکیل می دهیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: دنیزلی قصد سفر نداشتند، اما بیماری که برای همسر وی پیش آمد، سفرش را اجتناب ناپذیر کرد. دنیزلی با من تماس گرفت و موضوع بیماری همسرش را به من گفت که همین موضوع باعث شد، اجازه دهیم به ترکیه برود. این کار را برای مقاصد انسان دوستانه انجام دادیم اما پس از بازگشت وی در رابطه با سفرهایش به ترکیه جلسه ای خواهیم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016