چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم سقوط ايران در رده بندی فیفا پيش از شروع انتخابي جام جهاني

تيم ملي فوتبال ايران در جديدترين رده‌بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني فوتبال با يك پله سقوط در رده پنجاه و دوم جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آخرين رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان پيش رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل از سوي فيفا اعلام شد كه بر اساس آن تيم ملي ايران با يك پله سقوط نسبت به ماه قبل در جايگاه پنجاه و دوم جهان قرار گرفت.

تيم ملي ايران در شرايطي در اين رده‌بندي سقوط كرده كه در ماه اخير تيمهاي موزامبيك و موريتاني را از پيش برداشته بود. جالب اينكه موريتاني پس از شكست برابر ايران در رده‌بندي فيفا يك پله صعود داشته و به رده 201 رسيده است!

ايران همچون ماه‌هاي قبل پس از استراليا، ژاپن و كره جنوبي در جايگاه چهارم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در بين تيم‌هاي آسيايي، استراليا، ژاپن و كره جنوبي بدون تغيير نسبت به ماه قبل در رده‌هاي بيست و يك، سي و سي و يك جهان حضور دارند.

همچنين ازبكستان كه رقيب ايران در اولين بازي مرحله مقدماتي جام جهاني است، با يك پله سقوط به رده هفتادم جهان رسيد. اين كشور در بين تيم‌هاي آسيايي در جايگاه ششم حضور دارند. قطر ديگر حريف ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني بدون تغيير نسبت به ماه قبل در رده 84 جهان و نهم آسيا حضور دارد. لبنان نيز جايگاه 129 جهان و 18 آسيا را به خود اختصاص داده است.

در صدر اين فهرست تغيير چنداني به چشم نمي‌خورد و اسپانيا همچون ماه‌هاي قبل به عنوان برترين تيم ملي جهان معرفي شده است. آلمان ، اروگوئه، هلند و پرتغال به ترتيب دوم تا پنجم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016