شنبه 23 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي كريمي: دوست دارم در پرسپوليس بمانم اما نمي‌دانم باشگاه من را مي‌خواهد يا نه

علي كريمي براي ماندن در پرسپوليس ابراز تمايل كرد.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، كريمي پس از پيروزي دو بر يك تيمش مقابل فولادخوزستان در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: در اين هواي گرم نمي‌توان انتظار داشت كه سطح كيفي بازي بالا باشد و اين هوا در بازي هر دو تيم تاثير منفي ‌گذاشت اما خدا را شكر كه توانستيم برنده باشيم.

وي اظهاركرد: در اين ديدار موقعيت‌هاي ديگري هم داشتيم كه مي‌توانستيم تبديل به گل كنيم ولي با كم‌دقتي از دست داديم. البته فولاد هم با اين‌كه بازيكنان جواني داشت، خوب كار كرد و به خصوص در نيمه اول بازي خيلي بهتري نسبت به ما ارايه داد. در هر صورت بازي فوتبال است و اين اتفاقات در آن رخ مي‌دهد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه فصل آينده در پرسپوليس مي‌مانيد؟ گفت: اين فصل تازه تمام شده است و بايد قدري فرصت داد. به هر حال قرارداد بستن بايد دو طرفه باشد هر چند كه هر بازيكني دوست دارد در پرسپوليس بازي كند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم، بنابراين بايد منتظر ماند كه چه اتفاقي رخ مي‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بايد ديد شرايط براي همكاري طرفين مهيا است يا خير؟ در كل فكر مي‌كنم الان درخصوص اين قضيه صحبت كردن خيلي زود است.

كريمي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين‌كه آيا حضور شما ارتباطي با ماندن دنيزلي در پرسپوليس دارد؟ بيان‌كرد: طبيعتا اگر قرار باشد در پرسپوليس باشم بايد با باشگاه پرسپوليس قرارداد ببندم. هيچ موقع يك بازيكن با مربي قرارداد نمي‌بندد.

اصلا بايد ديد كه مربي يا باشگاه من را مي‌خواهد يا خير. به همين علت بازهم مي‌گويم كه الان صحبت‌كردن در اين خصوص زود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016