شنبه 23 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنيزلي: فصل كابوس‌وار پرسپوليس تمام شد

مصطفي دنيزلي مي‌گويد خودش هم از سفرش به تركيه راضي نيست و اميدوار است پرسپوليس در مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا به عنوان ميزبان در تهران به ميدان برود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از تركيه امروز پس از چهار روز مجددا در كنار تيمش قرار گرفت و تمرين تيمش را هدايت كرد.

او پس از تمرين اظهار كرد: از پرسپوليس قهر نكرده بودم. اصلا چرا بايد قهر كنم و بعد برگردم. من بالاي سر تيم هستم و هواداران را دوست دارم اما بعضي اوقات اين سفرهاي ناخواسته پيش مي‌آيد. بعضي مواقع سلامتي مهم‌تر از تمرين‌ها و اردوها مي‌شود.

دنيزلي در پاسخ به اين سوال كه رويانيان گفته بود از سفرهاي زياد او به تركيه راضي نيست گفت: من خودم هم از اين سفرها راضي نيستم اما بعضي اوقات و از روي اجبار مجبور مي‌شويم كه اين كار را انجام دهيم.

سرمربي پرسپوليس همچنين درباره ديدار تيمش مقابل الشباب در هفته پاياني ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما بيشتر از اينكه به بازي با الشباب فكر كنيم، به فكر بازي بعد هستيم اما قطعا بازي با الشباب هم خيلي مهم است. ما از AFC درخواست كرده بوديم كه اين بازي همزمان با بازي ديگر گروه برگزار شود چرا كه حساسيت در هفته آخر بالاست اما متاسفانه هنوز در برنامه‌ي سايت AFC تغييري ايجاد نشده است



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





وي در ادامه با بيان اينكه قبول دارم كه پرسپوليس فصل كابوس‌واري را پشت سر گذاشت و حالا ديگر ليگ تمام شده گفت: اميدوارم بازي با الشباب را ببريم و شرايط به گونه‌اي شود كه ما در مرحله بعد در تهران و به عنوان ميزبان بازي كنيم.

مصطفي دنيزلي همچنين در پاسخ به اين سوال كه پرسپوليس روز گذشته در نبود شما پس از چند بازي پيروزي در ليگ را تجربه كرد، آيا فكر نمي‌كنيد بعضي بازيكنان در حضور شما كم‌كاري كرده‌اند گفت: خير. اصلا به اين موضوع فكر نمي‌كنم و شك ندارم كه كسي كم‌كاري نكرده است. ما با همين بازيكنان بازي‌هاي بزرگ‌تر و تيم‌هاي بهتري نسبت به فولاد را شكست داده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016