شنبه 23 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سومين قهرمانی پياپی سپاهان در ليگ برتر فوتبال ايران

مهدی رستم پور ـ راديو فردا ـ در شب پايانی يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران، سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل مقابل تيم سقوط کرده مس سرچشمه، برای چهارمين بار قهرمان ليگ برتر فوتبال ايران شد. زردپوشان اصفهان همچنين برای سومين سال متوالی توانستند جام قهرمانی را نصيب خود کنند.

شاگردان زلاتکو کرانچار پس از پايان بازی با پرچم های زرد رنگ، در ورزشگاه فولادشهر دور افتخار زدند.

کريم انصاری فرد مهاجم سايپا با گلزنی از روی نقطه پنالتی در هفته آخر، فونيکه سی اهل کشور مالی را جا گذاشت تا به تنهايی با ۲۱ گل زده در صدر جدول گلزنان بايستد. فونيکه سی با ۲۰ گل و رضا عنايتی با ۱۸ گل زده در رده های بعدی قرار گرفتند.

در ليگ يازدهم، تراکتورسازی تبريز با اختلاف يک امتياز به نايب قهرمانی رسيد و استقلال در رده سوم ايستاد تا نبرد پرحاشيه قلعه‌نويی و مظلومی را مربی جوان تر به سود خود خاتمه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عنوان چهارم ليگ برتر نصيب صبا قم شد تا در صورت عدم تغيير سهميه های ايران، در مرحله حذفی فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا حضور يابد. شادمانی بازيکنان اين تيم پس از آخرين بازی شان نيز به همين دليل بود.

نتايج روز پايانی ليگ برتر

در آخرين روز ليگ، پرسپوليس پس از هفته ها ناکامی به پيروزی رسيد تا وداع آبرومندی با اين رقابت ها داشته باشد. سرخپوشان در غياب دنيزلی که به ترکيه رفته است، ضمن برتری در اهواز مقابل فولاد، تا رده دوازدهم جدول بالا آمدند.

علی کريمی که در نيمه دوم به ميدان آمده بود به همراه وحيد هاشمان، گل های پرسپوليس را به ثمر رساندند. طالب ريکانی هم زننده تک گل فولاد بود.

محسن عاشوری کمک مربی پرسپوليس، اين پيروزی را به دنيزلی تقديم کرد. مجيد جلالی سرمربی فولاد هم گفت: «با توجه به شعار برخی از هواداران، من حيا می ‌کنم و می‌روم اما اين را بايد بگويم که تا وضعيت سکوهای ما در ورزشگاه درست نشود، نمی ‌توانيم پيشرفت کنيم.»

تراکتورسازی تبريز مقابل ملوان بندرانزلی به برتری ۲-۰ رسيد. فلاويو لوپز و محمد ابراهيمی گل های قرمزپوشان تبريز را به ثمر رساندند.

کريم بوستانی کمک مربی تراکتورسازی در پايان بازی گفت: «قلعه نويی برای فصل آينده از تيم های استقلال، سايپا، فولاد و مس کرمان پيشنهاد دارد.»

فجرسپاسی شيراز و صبا قم به تساوی بدون گل رضايت دادند. استقلال تهران اما سه بار دروازه نفت تهران را گشود. گل های اين تيم را آرش برهانی دو بار و گوران يرکوويچ به ثمر رساندند.

تعدادی از هواداران استقلال نيز شعارهايی که با مضمون خداحافظی با پرويز مظلومی ساخته بودند را سر می دادند.

در ساير بازی های برگزار شده نيز اين نتايج رقم خورد.

داماش گيلان ۲ شهرداری تبريز ۱

گل ها: عليرضا جهانبخش و عليرضا نظيف کار برای داماش، جعفر بذری برای شهرداری تبريز.
داماش با کسب اين سه امتياز، به رده جالب توجه هفتمی صعود کرد. آنهم در شرايطی که اين تيم در طول فصل به خاطر مشکلات مالی تا مرز انحلال نيز پيش رفته بود.

راه آهن ری ۴ شاهين بوشهر ۱

مجتبی شيری، بهادر عبدی (دو بار) و عليرضا عباسفرد برای راه آهن، محمد علی قرزول، گل به خودی برای شاهين.

علی دايی در پايان مسابقه گفت که با توجه به شرايط باشگاه راه آهن، به هيچ وجه قصد ادامه همکاری با اين تيم را ندارد.

مس کرمان ۲ ذوب آهن ۰

مصطفی شجاعی و احمد حسن زاده گل های مس را وارد دروازه ذوب آهن کردند. کرمانی ها ليگ را با عنوان نهمی به پايان بردند و شاگردان منصور ابراهيم زاده نيز با نزول چشمگير نسبت به فصل قبل، به رده ششمی قناعت کردند.

سايپا البرز ۲ صنعت نفت آبادان ۲

کريم انصاری فرد (پنالتی) و ابراهيم صادقی برای سايپا، ميثم اميری و محمد لامی نژاد برای آبادان. در اين بازی فونيکه‌سی در دقيقه ۶۴ از زمين اخراج شد.

در پايان رقابت های ليگ يازدهم، سه تيم شاهين بوشهر، شهرداری تبريز و مس سرچشمه به دسته پايين تر سقوط کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016