چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس برد و مسافر عربستان شد

پرسپوليس در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه سه بر يك الشباب امارات را شكست داد و با توجه به پيروزي الهلال مقابل الغرافه به عنوان تيم دوم اين گروه به دور بعد صعود كرد، سپاهان هم به عنوان صدرنشين گروه خود به مرحله بعد راه يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته‌ پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا با انجام هشت ديدار از گروه‌هاي G، H، D و C برگزار شد.

گروه C :

در نخستين ديدار اين گروه سپاهان با نتيجه‌ دو بر يك الاهلي عربستان را شكست داد و با 13 امتياز به عنوان تيم اول اين گروه به دور بعد صعود كرد. سوكاي (19) و محسن بنگر(86) براي زردپوشان گلزني كردند. الاهلي هم دقيقه 61 به وسيله عماد علي به گل رسيد.

سپاهان در مرحله بعد بايد 22 مي (2 خرداد) به مصاف تيم دوم گروه A كه به احتمال زياد استقلال خواهد بود، برود.

در ديگر ديدار اين گروه النصر امارات با نتيجه‌ دو بر يك لخوياي قطر را شكست داد.

** جدول رده‌بندي گروه С

1ـ سپاهان 13 امتياز

2ـ الاهلي 10 امتياز

3ـ لخويا 6 امتياز (تفاضل 4ـ)

4ـ النصر امارات 6 امتياز (تفاضل 5ـ)

گروه D:

در نخستين ديدار اين گروه پرسپوليس كه در زمين الشباب امارات به ميدان رفته بود، با نتيجه‌ سه بر يك اين تيم را شكست داد تا جمع امتيازات خود را به 11 امتياز رساند و صعود خود را به عنوان تيم دوم به دور بعد مسجل كند.

گلهاي پرسپوليس را در اين ديدار ايمون زائد(42)، پولادي(53) و بادامكي(90) به ثمر رساندند. تك گل الشباب را هم عيسي ابراهيم در دقيقه هشت به ثمر رساند.

در ديگر ديدار اين گروه الهلال عربستان با نتيجه‌ دو بر يك الغرافه را شكست داد و با 12 امتياز به عنوان تيم اول اين گروه صعودش را به دور بعد مسجل كرد.

** جدول رده‌بندي گروه D

1ـ الهلال عربستان 12 امتياز

2ـ پرسپوليس 11 امتياز

3ـ الغرافه 6 امتياز

4ـ الشباب 2 امتياز

پرسپوليس در مرحله يك هشتم نهايي 23 مي (3 خرداد) در ورزشگاه الاتحاد به مصاف اين تيم عربستاني مي‌رود. الهلال هم بايد با تيم دوم گروه B بازي كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گروه G:

ناگويا گرامپوس ژاپن با نتيجه‌ قاطع سه بر يك سنترال مارينرز استراليا را در هم كوبيد و به عنوان تيم اول اين گروه به دور بعد صعود كرد. در ديگر ديدار اين گروه تيانجين چين در زمين خود با سه گل مغلوب سئونگنام كره جنوبي شد. سئونگنام در اين گروه صدر جدول را به خود اختصاص داد.

** جدول رده‌بندي گروه G

1َـ سئونگنام كره جنوبي 10 امتياز (تفاضل گل 8+)

2ـ ناگويا گرامپوس ژاپن 10 امتياز (تفاضل گل 6+)

3ـ مارينزر استراليا 6 امتياز

4ـ تيانجين چين 3 امتياز

گروه H:

در نخستين ديدار اين گروه تيم گوانگژو چين با نتيجه‌ دو بر يك بوريرام تايلند را شكست داد. در ديگر ديدار هم كاشيوا ريسول ژاپن با دو گل جونبوك موتورز كره جنوبي را شكست داد. دو تيم چين و ژاپن از اين گروه صعود كردند.

** جدول رده‌بندي گروه H

1ـ گوانگژو چين 10 امتياز (تفاضل گل 4+)

2ـ كاشيوا ريسول ژاپن 10 امتياز (تفاضل گل 4+)

3ـ جونبوك موتورز 9 امتياز (تفاضل گل 5ـ)

4ـ بوريرام تايلند 6 امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016