چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس: حضور تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی به دلیل کارشکنی روس‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، در حالی‌که قرار بود تیم ملی کشتی فرنگی بامداد امروز ایران را به مقصد روسیه برای حضور در جام جهانی ترک کند، اما کارشکنی روس‌ها در عدم صدور روادید برای 2 کشتی‌گیر کشورمان سبب شد تا این لحظه سفر ملی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

گفته می‌شود روس‌ها برای امید نوروزی، قهرمان 2011 جهانی استانبول در وزن 60 کیلو و طالب نعمت‌پور قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو در 84 کیلو که از نفرات اصلی تیم هستند روادید صادر نکرده اند تا با ناقص کردن تیم ایران شانس قهرمانی را از ما بگیرند.

با توجه به اینکه فرنگی‌کاران کشورمان در 2 دوره اخیر جام جهانی بر سکوی قهرمانی قرار گرفته بودند و در این دوره نیز با توجه به نتایج درخشان در مسابقات جهانی استانبول از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شدند، اما با کارشکنی روس‌ها فعلا نتوانسته‌اند عازم این مسابقات شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همین چند روز پیش بود که آزادکاران کشورمان در آذربایجان با برتری مقابل تیم میزبان در فینال جام جهانی کشتی آزاد، با وجود تمام ناداوری‌ها و بی‌عدالتی‌ها، بر سکوی قهرمانی جهان ایستادند. به نظر می‌رسد که روس‌ها نمی‌خواهند به سرنوشت آذری‌ها دچار شوند به همین منظور دست پیش را گرفته‌اند تا نخواند تاوان سنگینی برای آن پرداخت کنند.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی هم اعلام کرده است که با این شرایط و با تیم ناقص به رقابت‌ها نخواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016