چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناظر كميته‌ المپيك در تكواندو: در حد انتظار ظاهر نشديم

ناظر كميته‌ المپيك در تكواندو، گفت: در مسابقات آسيايي ملي‌پوشان اصلا در حد انتظار ظاهر نشدند.

اصغر رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مسابقات آسيايي هميشه اين طور بوده كه در سطح خوبي برگزار مي‌شد و اين دوره هم همه تيم‌ها با تمام توان آمده بودند و مسابقات در سطح بسيار بالايي برگزار شد. در مجموع هر دو بخش مردان و زنان در حد انتظار ظاهر نشديم. به كادر فني و مسئولان توصيه كردم كه بررسي و ارزيابي دقيقي كنند و بعد تصميمات لازم را بگيرند.

وي افزود: اين كه ملي‌پوشان در حد انتظار ظاهر نشدند، كاملا واضح است، اما دو، سه تكواندو كار ما خيلي ضعيف بودند. رضا نادريان كه مدال جهاني و سابقه حضور در المپيك را دارد، در سطح بسيار پاييني ظاهر شد، از مسعود حجي زواره هم انتظار بيشتري داشتم. سجاد مرداني در وزن هشتم بازيكن خوب و جواني است، اما مي توانست بهتر ظاهر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو در مورد عليرضا نصرآزاداني و كسب مدال طلا توسط وي گفت: اين ملي‌پوش خوب ايراني در مبارزات اول و دوم خود آن طور كه بايد و شايد خوب ظاهر نشد، اما در بازي فينال كار شگفت انگيزي انجام داد. او توانست تكواندو كار افغان را كه مدال برنز المپيك داشت و سهميه گرفته بود را به صورت كاملا حرفه‌اي شكست دهد.

وي ادامه داد: در بخش بانوان اصلا خوب نبوديم. درست است كه يك مدال نقره و سه مدال برنز گرفتيم، اما خيلي دلچسب بازي نكرديم. براي اين بخش بايد فكري اساسي براي چهار سال آينده كنيم و از مربي حرفه‌اي استفاده كنيم. بايد با برنامه‌اي استراتژيك و خيلي خوب با سرمايه‌گذاري روي نوجوانان و حذف برخي از بزرگسالان كه در حد نام تيم ملي نيستند، تكواندوي بانوان را نجات دهيم. اگر با همين روش پيش برويم نه تنها رشدي نمي‌كنيم، بلكه پس رفت هم خواهيم داشت.

رحيمي در مورد عملكرد ضعيف سوسن حاجي پور ملي‌پوش بانوان كه سهميه حضور در المپيك را كسب كرده، گفت: او با اين عملكرد ضعيف جايگاه خوبي كه براي حضور در المپيك داشت را از دست داد و فكر مي‌كنم خودش هم به اين نتيجه‌ رسيده كه ديگر بهترين نفر ايران در اين وزن نيست. او خيلي كم تجربه ظاهر شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016