شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوی رکورددار پرتاب چکش ایران مدعي شد: نروژي ها به من پيشنهاد داده‌اند

بانوی رکورددار پرتاب چکش ایران مدعي شد كه پیشنهاد یک کشور خارجی را رد کرده است.

“پریناز ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، مدعي شد: چندی پیش از کشور نروژ با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در این کشور شدند و اعلام کردند فعلا در اردوهای این کشور شرکت کنم؛ در ابتدا هم آنها می گفتند تمام هزینه های اقامت در این کشور را می دهند و بعد از مدتی حقوق هم پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آنها یکسری CD های آموزشی نیز برایم ارسال کردند تا با دیدن آنها بتوانم تمرینات پرتابگران آنها را هم ببینم.

این بانوی پرتابگر چکش ایران در پاسخ به اینکه بدون حضور در مسابقات آسیایی، نروژی ها چگونه با شما آشنا شده بودند؟، اظهار کرد: پس از رکوردگیری سال پیش و رسانه ای شدن آن، از طریق اینترنت با من آشنا شده بودند؛ تماس آنها نیز بوسیله یک ایرانی مقیم نروژ بود که همچنان تماس های وی برای جلب نظر من ادامه دارد.

وی یادآور شد: پس از پیشنهاد آنها من این موضوع را ابتدا با آقای هفت چشمه (مربی پرتاب چکش ارومیه) مطرح کردم که ایشان گفت آنها دنبال اهداف دیگری هستند و به آن فکر نکن.

ابراهیمی در ادامه با گلایه از عدم توجه مسوولان ورزش استان به وی، خاطرنشان کرد: برای اولین بار ارومیه در مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان کشور که دو سه هفته پیش برگزار شد در ماده پرتاب چکش هر سه رتبه اول را توسط من و خانم ها کاظمی و غفاری(به علت قانون شرکت دو ورزشکار از هر استان، مدال خانم غفاری به نفر چهارم رسید) به خود اختصاص داد و مدال کسب کرد، بنابراین انتظار ما یک تشکر خشک و خالی از سوی مسوولان استان بود اما متاسفانه آنها به این مساله بی توجهی نشان دادند.

وی ادامه داد: در همین مسابقات پرتابگر گلستان که نفر سوم شده بود با استقبال گرم مسوولان استان خودش مواجه شد اما حتی یک تماس هم با ما نگرفتند که حالمان را بپرسند؛ جالب است که هنگام آمدن ما به ارومیه همه خانواده و حتی از مدرسه ما برای استقبال آمده بودند اما از مسوولان ورزش کسی نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این پرتابگر نوجوان که در رده سنی بزرگسالان چکش پرتاب می کند همچنین با بیان اینکه حتی تماسی هم از سوی خانم مومن معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با ما گرفته نشده است، افزود: یک تماس از طرف مسوول هرچقدر هم خشک و خالی باشد در ورزشکار انگیزه ایجاد می کند اما متاسفانه ما همچین چیزی ندیدیم؛ گذشته از خانم مومن، من خودم با آقای نجفی(رییس هیات دوومیدانی استان) تماس گرفتم. این بی توجهی مسوولان واقعا ما را نارحت کرد.

وی تصریح کرد: من تاکنون یکبار و آن هم در مراسم تجلیل از بانوان برتر استان در 22 بهمن سال گذشته خانم دهقان(مدیر کل امور بانوان استانداری) را دیدم که حتی ایشان قول دادند به محل تمرینات ما بیایند و مشکلات ما را بررسی کنند اما خبری نشد.

این بانوی قهرمان پرتاب چکش ایران تاکید کرد:من برای کسب شهرت و آوازه به این رشته نیامدم و انتظاردارم منی که با وجود نوجوانی ام در مسابقات بزرگسالان برای شهر و استانم افتخار کسب کرده ام یک تبریک از سوی مسوولان ببینم؛ آنطور که به من اطلاع داده اند نفر اول آسیا 56 متر و نفر دوم هم 46 متر در رشته ما پرتاب می کنند و نفر سومی هم وجود ندارد. خودم پیگیر کارها شدم تا من را به این مسابقات که خردادماه برگزار خواهد شد اعزام کنند و آقای ملااحمدی(مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی) هم قول این اعزام را داده اند اما فعلا خبری نشده است. قول می دهم در صورت اعزام به این رقابت ها قطعا جزو نفرات برتر شوم.

وی ادامه داد: من در ابتدای شروع این ورزش یک بسم الله گفتم و نیت کردم پرچم کشورم را در میادین بین المللی برافراشته کنم. با این وجود حقیقتا بدنبال یک راهکار جدید هستم. الان استان های دیگری هستند که حاضرند من با نام آنها در مسابقات حاضر شوم و حتی اگر به تهرانی ها بگویم قبول می کنند اما من می خواهم برای استان خودم افتخار آفرینی کنم.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر دوومیدانی کشور 17 و 18 خردادماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم یا از این شهر تیم داشته باشیم و یا مسوولان از طریق ارتباطاتی که با مسوولان باشگاه های دیگر دارند ما را به آنها معرفی کنند اما متاسفانه خبری نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016