شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران صاحب دو مدال نقره تیمی شد

تیم تکواندوی دانشجویان ایران در بخش تیمی پومسه مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره مردان و زنان دست و با مجموع چهار مدال به کار خود در این بخش پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز مسابقات تکواندوی قهرمانی دانشجویان جهان امروز شنبه در پوچان کره‌جنوبی و با برگزاری مبارزه میان ورزشکاران شرکت کننده در بخش پومسه تیمی پیگیری شد که طی آن تیم اعزامی ایران در هر دو بخش مردان و زنان به مدال نقره دست یافت.

حسین بهشتی، آرمین اکبری و میثم جهانی‌پور ترکیب تیم پومسه مردان ایران را در این مسابقات تشکیل می‎دهند. در این بخش کره جنوبی به عنوان قهرمانی دست یافت و بعد از ایران که نایب قهرمان شد، تیم‎های چین تایپه واندونزی هم به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

تیم تکواندو پومسه بانوان ایران هم با ترکیب نیلوفر و نگین گیل سمایی و نسترن ملکی مسابقات خود را برگزار کرد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. در این بخش نیز کره‎جنوبی قهرمان شد. عنوان مشترک سومی هم به تیم‎های چین تایپه و فیلیپین اختصاص یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در چارچوب مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان روز گذشته در بخش انفرادی پومسه علی نادعلی و مهسا مردانی هم به مدال نقره دست یافتند. بدین ترتیب پرونده تیم تکواندو دانشجویان ایران در بخش پومسه با مجموع چهار مدال نقره انفرادی و تیمی مردان و زنان بسته شد.

دوازدهمین دوره مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای بخش مبارزه در پوچان کره جنوبی پیگیری می‎شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016