چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت فدراسيون فوتبال با استعفاي صانعي

رييس كميته‌ فوتسال مي‌گويد صانعي بايد تا پايان جام جهاني 2012 تايلند سرمربي تيم ملي بماند و با كناره‌گيري وي موافقت نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عباس ترابيان پس از كناره‌گيري علي صانعي از سرمربيگري تيم ملي فوتسال اصرار دارد كه تا پايان جام جهاني 2012 تايلند روي نيمكت تيم ملي فوتسال بنشيند. اين در حالي است كه خود صانعي به هيچ وجه ديگر راضي نيست هدايت تيم ملي را بر عهده داشته باشد و حتي عنوان كرده كه تا يك سال در هيچ تيمي كار نخواهد كرد.

ترابيان در اين‌باره به ايسنا گفت: ما صانعي را بركنار نكرده‌ايم و او بايد بماند و كار كند. اين درست نيست كه يك مربي جوان كه زحمت كشيده به زودي كنار بكشد.

وي ادامه داد: صانعي نبايد رويش را از ما برگرداند. مگر ما مثل عرب‌هاي حوزه خليج فارس هستيم كه تا اتفاقي مي‌افتد مربي عوض مي‌كنند؟!

ترابيان در پاسخ به اين پرسش كه صانعي خودش تاكيد داشت كه برود و شما اصرار داريد كه بماند، تصريح كرد: اين كه صانعي گفته در تيم ملي كار نمي‌كند، از فهم و درك بالايش است و به اين دليل است كه دست فدراسيون را باز مي‌گذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايسنا، پس از كناره‌گيري صانعي شنيده شده كه فدراسيون فوتبال به دنبال به خدمت گرفتن سرمربي تيم ملي فوتسال برزيل است، اما ترابيان آن را رد كرد و گفت: مگر سرمربي برزيل بيكار است كه بيايد و سرمربي ايران شود.

او تا پايان جام جهاني با برزيل قرارداد دارد و ما هم سرمربي‌مان را بركنار نكرده ايم كه بخواهيم به دنبال كسي ديگري باشيم.

به هر حال در جلسه‌اي كه در هيات جلسه فدراسيون برگزار خواهد شد و كادر فني ملي هم حضور خواهند داشت، همه چيز مشخص مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016