چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیمان اکبری: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم

بازیکنان تیم ملی هم باید تلاش خود را انجام بدهند تا بتوانیم با کسب امتیاز لازم در ۳ بازی آینده راهی المپیک شویم. به نظر من رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

ایلنا: کار‌شناس والیبال کشور با اشاره به پیروزی تیم مقابل پورتوریکو گفت: به نظر من این مسابقه فراز و نشیب‌هایی داشت. در ست نخست با نتیجه نزدیک به ۲۶به ۲۴پیروز شدیم اما در ست دوم خوب بودیم ولی در ست سوم شکست خوردیم.

پیمان اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: فکر می‌کنم بازیکنان ما تا الان خوب کار کرده‌اند و توانسته‌اند ۲ قدرت بر‌تر آسیایی یعنی کره و چین را شکست دهند و در مقابل استرالیا که شکست خوردند، تجربه‌ای شد تا دیگر تیمی را دست کم نگیرم



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاپیتان سابق تیم ملی والیبال همچنین متذکر شد: ملی‌پوشان فکر نمی‌کردند به استرالیا ببازند اما در برخی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست. خود بازیکنان اعتقاد دارند ۱۰ بار دیگر مقابل استرالیا قرار بگیرند این تیم را شکست خواهند داد، با این حال این مسابقه هشداری بود تا در مسابقات بعدی با تمرکز بیشتری ظاهر شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی هم باید تلاش خود را انجام بدهند تا بتوانیم با کسب امتیاز لازم در ۳ بازی آینده راهی المپیک شویم. به نظر من رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست. صربستان با توجه به کسب پیروزی مقابل استرالیا ۱۰ امتیازی شد و فاصله ما با استرالیا به یک امتیاز رسید و ما می‌توانیم با کسب پیروزی ونزوئلا، صربستان و ژاپن به المپیک صعود کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال اظهار داشت: نباید ناامید شویم چراکه هنوز شانس حضور در المپیک را داریم انشااله بتوانیم با موفقیت در بازی‌های آینده به المپیک صعود کنیم. ولاسکو هم بنا به داشته‌هایش تصمیم می‌گیرد و مهره‌چینی می‌کند اما باید متذکر شویم او مربی بزرگی است و می‌تواند موفق باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016