یکشنبه 21 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد مارادونا از سرمربی ايران: صدايم را که شنيد تلفن را قطع کرد

ديگو مارادونا پس از مخالفت کی‌روش با حضور خلعتبری در بازی امروز تيمش، بشدت عليه سرمربی تيم ملی ايران موضع گرفت و گفت: تا زمانی که در الوصل هستم اجازه حضور وی در اين باشگاه را نمی دهم.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، مارادونا از مخالفت کارلوس کی روش با حضور در بازی امروز تیم الوصل بشدت ابراز ناراحتی کرد. وی با اشاره به پافشاری سرمربی تيم ملی ايران بر سفر خلعتبری به تهران و خط زدن وی از ترکيب تيم ملی در صورت تاخير، اظهار داشت: هنگامی که کی روش به محل تمرينات الوصل آمد به او گفتم که ما به بهترين شکل خلعتبری را آماده نگه می داريم و همکاری کاملی با شما در اين موضوع خواهيم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی الوصل افزود: با توجه به اين مسائل انتظار داشتم که کی روش با حضور خلعتبری در ديدار امروز الوصل موافقت کند، اما از نحوه برخورد وی کاملا شوکه شدم و اصلا انتظار آنرا نداشتم.

ماراودانا تاکيد کرد: من با کی روش تماس گرفتم و خود را معرفی کردم اما زمانی که وی صدايم را شنيد تلفن را قطع کرد که اين يک رفتار به دور از ادب است.


وی افزود: تا زمانی که سرمربی الوصل باشم و بازيکن ايرانی در تيمم باشد هرگز اجازه حضور کی روش در باشگاه را نمی دهم.

تيم فوتبال الوصل با برتری در ديدار رفت فينال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خليج فارس در آستانه دستيابی به عنوان قهرمانی اين رقابت‌ها قرار گرفته است. ديدار رفت فينال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های خليج فارس سه شنبه گذشته بين تيم‌های المحرق بحرين و الوصل امارات برگزار شد. در اين ديدار که در ورزشگاه خليفه اسپورت سيتی شهر عيسی بحرين برگزار شد، تيم الوصل برتری ۳ بر يک را از آن خود کرد.

اين پيروزی درحالی برای تيم الوصل رقم خورد که اين تيم محمدرضا خلعتبری، مهاجم ايرانی خود را در ترکيب نداشت. خلعتبری در بازی روز يکشنبه تيم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان تک گل ارزشمند تيم کی‌روش را به ثمر رسانده بود.

ديدار برگشت تيم‌های الوصل امارات و المحرق بحرين امروز يکشنبه در ورزشگاه خانگی الوصل در دبی امارات برگزار خواهد شد. با پيروزی که شاگردان مارادونا در بازی رفت در زمين تيم بحرينی می‌توان قهرمانی آنها را در اين رقابت‌ها قطعی دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016