سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی ۳۳ بازيکن تيم ملی فوتبال برای ديدار مقدماتی جام جهانی با ازبکستان مشخص شد

خبرگزاری مهر ـ تيم ملی فوتبال ايران در حالی روز ۱۴ خرداد در نخستين ديدار مرحله نهايی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل به مصاف تيم ملی ازبکستان می رود که فدراسيون فوتبال اسامی ۳۳ بازيکن را برای دريافت ويزا به کشور ميزبان معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پيش فدراسيون فوتبال ايران برای دريافت ويزای بازيکنان و اعضای تيم ملی اقدام کرد. در ليست ارسالی فدراسيون فوتبال به ازبکستان نام ۳۳ بازيکن از جمله اشکان دژآگه و عليرضا حقيقی هم به چشم می خورد، در حالی که گفته می شود دژآگه به خاطر مصدوميت به بازی ايران و ازبکستان نمی‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی فوتبال ايران پيش از ديدار با ازبکستان به ترکيه می رود و قرار است دو ديدار دوستانه در اين کشور برگزار کند. کاروان تيم ملی سپس از ترکيه راهی تاشکند می شود تا در اولين ديدار خود در مرحله نهايی انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان قرار بگيرد.

کی‌روش در مسابقه برابر ازبکستان تمامی لژيونرهای خود را در اختيار خواهد داشت. او البته نام دژآگه را هم در ليست خود قرار داده است تا در صورت بهبود احتمالی بتواند از او استفاده کند. ضمن اينکه در ليست کی روش از بازيکنان دو رگه ايرانی که پيش از آن صحبت حضورشان در تيم ملی مطرح بود، خبری نيست. اسامی ۳۳ بازيکنی که فدراسيون فوتبال برای آنها درخواست ويزا کرده، به شرح زير است:

سيد مهدی رحمتی، شهاب گردان، عليرضا حقيقی، محسن فروزان، سيد جلال حسينی، هادی عقيلی، شجاع خليل زاده، پژمان منتظری، خسرو حيدری، حسين ماهينی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مازيار زارع، رضا حقيقی، آندرانيک تيموريان، مجتبی جباری، پژمان نوری، محمد نوری، علی کريمی، قاسم حدادی فر، جواد نکونام، اشکان دژآگه، فريدون زندی، محسن مسلمان، احمد حسن زاده، کريم انصاری فرد، هادی نوروزی، محمد قاضی، آرش افشين، ميلاد ميداوودی، محمد غلامی، محمدرضا خلعتبری و غلامرضا رضايی.

بازيکنان خط خورده از اردوی ترکيه به تهران بر می گردند و ۲۳ بازيکن اصلی به ازبکستان می‌روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016