سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشک تيم ملی فوتبال: دژاگه تا بازی با لبنان آماده می‌شود، شجاعی ديگر هيچ مصدوميتی ندارد


خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) - پزشک تيم ملی فوتبال ايران درباره آخرين وضعيت اشکان دژاگه گفت: هنوز پرونده پزشکی اشکان بدست ما نرسيده تا درباره زمان بهبودی‌اش نظر بدهيم اما پزشک ولفسبورگ دوری هشت هفته‌ای اين بازيکن از ميادين را تخمين زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دکتر عليرضا شهاب درباره آخرين وضعيت جسمانی اشکان دژاگه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اين بازيکن ۹ ارديبهشت مصدوم شد و پس از مکاتباتی که ما با پزشکان تيم ولفسبورگ داشتيم، قرار شد پرونده پزشکی اشکان را برای پزشکان تيم ملی بفرستند تا بتوانيم درباره ميزان آسيب‌ديدگی و زمان بهبودی او نظر بدهيم. همسترينگ خارجی پای دژاگه دچار پاره‌گی شده است و پزشک تيمش دوری هشت‌ هفته‌ای او از ميادين را برای طی دوران درمان و انجام تمرينات سبک، پيش‌بينی کرده است. با استناد به اين موضوع دژاگه نمی‌تواند در ديدار رفت تيم ملی مقابل تيم‌های ازبکستان و قطر حضور داشته باشد اما تا زمان بازی با لبنان در شهريورماه به آمادگی مطلوب خواهد رسيد.

وی درباره وضعيت بهبودی مسعود شجاعی نيز اظهار کرد: دوران مصدوميت اين بازيکن تمام شده و او ديگر هيچ مساله پزشکی دارد. ديگر با تشخيص کادر فنی است که به تيم ملی دعوت شود يا خير. ما برای تمام بازيکنانی که به تيم ملی دعوت می شوند و مدنظر کادر فنی هستند پرونده‌های پزشکی جداگانه‌ای داريم و براساس آنها درباره شرايط بازيکنان صحبت می‌کنيم. خوشبختانه کادر پزشکی باشگاه‌ها هم همکاری خوبی با پزشکان تيم ملی دارند و هر هفته گزارش‌هايی را درباره وضعيت جسمی بازيکنان ملی‌پوش به ما می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016