شنبه 3 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميراسماعيلي: اعزام رودكي به المپيك قطعي است

مدير تيم‌هاي ملي جودو از آغاز تمرينات محمدرضا رودكي كاپيتان سنگين وزن تيم ملي خبر داد.

آرش مير اسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: رودكي كه چند هفته‌ پيش از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي‌ شده بود و پايش مورد عمل جراحي قرار گرفت، دو، سه روزي است كه تمرينات بالاتنه‌اش با وزنه را آغاز كرده است.

وي افزود: رودكي در صحبتي كه با دكتر رازي پزشك جراح خود داشته است، قرار شده كه از هفته‌ آينده آب درماني را هم آغاز كند كه اين دو اتفاق خوب نشان دهنده روحيه بالاي اين جودوكار سنگين وزن ايران و انگيزه‌ بالايش براي بهبود يافتن است.

مدير تيم‌هاي ملي جودو با اشاره به اين كه چنين اقدامي از سوي رودكي قابل تقدير است، گفت: جاي خوشحالي دارد كه ورزشكار با اين شرايط روحيه‌اش را از دست نداده و با اين شرايط به فكر تمرين كردن و بهتر شدن است.

وي با تاكيد بر اين كه اعزام رودكي به المپيك قطعي است، گفت: هفتم مردادماه من به همراه او و محجوب راهي بازي‌هاي المپيك لندن مي شويم و طبق برنامه 12 مرداد محجوب روي تاتامي خواهد رفت. تمام صحبت‌هاي لازم براي اعزام رودكي با مسئولان كميته ملي المپيك انجام شده است.

ميراسماعيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا رودكي در بازي‌هاي المپيك مبارزه خواهد كرد، گفت: همه چيز به شرايط و تصميم خودش بستگي دارد. خودم ورزشكار بودم و مي‌دانم كه در چنين شرايطي نبايد به ورزشكار فشار آورد و ضمن آن كه نبايد اين فرصت را براي حضور در رويدادي به اين مهمي از او گرفت. از هر تصميمي كه رودكي بگيرد، حمايت و پشتيباني مي‌‌كنيم و سلامتي‌اش براي ما در اولويت است.

وي در مورد اردوي تمريني تيم ملي در بلاروس، يادآور شد: اين اردو همان طور كه پيش‌بيني مي‌كرديم با حضور بسياري از نامداران و بزرگان جودو انجام شد كه پيامدهاي مثبتي براي ورزشكاران ما داشت. جوانان ما توانستند با قهرمانان المپيك و جهان دست به يقه شده و تمرين كنند كه شايد اين موقعيت در مسابقات و يا سال‌هاي ديگر رخ ندهد.

مدير تيم‌هاي ملي جودو، يادآور شد: ملي‌پوشان ما در اين كمپ بسيار خوب، شيوه تمرين و مبارزه قهرمانان را ديدند و متوجه شدند كه چه راه سختي را پيش رو دارند. آن‌ها به خوبي از اين كمپ استفاده كردند و مي‌تواند براي آينده جودو ايران مثمرثمر باشد.

ميراسماعيلي در مورد وضعيت جواد محجوب ديگر جودوكار المپيكي ايران در وزن 100 ـ كيلوگرم، گفت: اين ملي‌پوش در اردوي بلاروس بسيار آماده و آينده دار نشان داد و فارغ از اين كه هر نتيجه‌اي در المپيك بگيرد، اين گونه كمپ‌ها برايش بسيار مفيد است. او اعتماد به نفسش را به دست آورد و فهميد كه چيزي از قهرمانان المپيك كم ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير تيم‌هاي ملي جودو در پاسخ به اين سوال كه تا پيش از شروع بازي‌هاي المپيك چه برنامه‌اي براي جواد محجوب داريد؟ گفت: فعلا كه او به شهرش برگشته و در حال استراحت است و پنجم تير ماه به تهران مي‌آيد تا تمريناتش را آغاز كند. البته او در استراحت نيست، چرا كه آخوندزاده مربي تيم ملي در مشهد تمرينات او را زير نظر خواهد داشت. در تلاش هستيم تا يك اردوي تمريني ديگر براي او هماهنگ كنيم كه متاسفانه هنوز جايي هماهنگ نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016